Ang spørsmål om sykdom

Jeg ser at det er mange spørsmål ang sykdom i akvariumet, når jeg leser på de forskjelige trådene her inne..å da ikke bare om sykdom men masse annet ang akvarie/fiske hold så virker det som ingen tar seg bryet med å søke det opp og lese litt før de skriker om hjelp. så jeg vil anbefale alle å ta seg bryet med å PRØVE å lese litt....da lærer man også noe samtidig ...
I prinsippet helt enig, men er ikke så lett for en lettere panikkslagen nybegynner som akkurat har oppdaget forumet
Sykdommer
vel...på forum siden her er det to steder du kan søke, til og med lenger nede på siden "sykdommer"om man søker for du opp artikler og tråder på emnet, og det er ikke bare sykdommer jeg mener..jeg syntes folk tar seg ALT forliten tid til og prøve og lese litt mer om akvarie hold! Når jeg leser på noen av trådene så blir jeg skremt!! er det ikke vanskelig å se at de ikke har lest en dritt!....
Det er jeg faktisk helt enig i. Det tar også lenger tid å vente på svar her enn å gå inn på "sykdom" å lese der, evt søke på google Men jeg må nå si at jeg var litt forvirret i begynnelsen på AF, men sykdomssiden fra AF kommer nå øvert på lista når man søker på google også.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap