- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Noen her som har greie på ps3?
Noen her som har greie på ps3?
Yngstemann har spart både lenge og vel for å kjøpe seg ps3. På rommet hans står en vanlig tjukktv med scart-tilkoblinger bak. Ergo ingen HDMI tilkoblingsmuligheter.
Fikk i dag beskjed om at vi ikke kan koble ps3 til scart. Har søkt litt på nett om dette er riktig og finner tvetydige svar.
Er det noen her inne som har erfaring om dette er mulig? Ref til link hvor det kan virke som det går utfra det som står skrevet. Må jeg evt ha noe ekstrautstyr eller kan jeg/kan jeg ikke plugge rett i tv? Håper noen kan hjelpe.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=119526
Fikk i dag beskjed om at vi ikke kan koble ps3 til scart. Har søkt litt på nett om dette er riktig og finner tvetydige svar.
Er det noen her inne som har erfaring om dette er mulig? Ref til link hvor det kan virke som det går utfra det som står skrevet. Må jeg evt ha noe ekstrautstyr eller kan jeg/kan jeg ikke plugge rett i tv? Håper noen kan hjelpe.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=119526
Postet 29.11.10 kl 21:33
Inaktiv bruker
ps3 uten hdmi går fint. men ikke å anbefale. du vil få ett fantastisk dårlig bilde iforhold til Led lcd, lcd eller plasma.
Postet 29.11.10 kl 21:46
Postet 29.11.10 kl 21:54
du mister jo og hele blu-ray effekten om man bruker PS'n til avspiller..... Her så vi stor forskjell på bildet både ved film og spill ved overgang til HDMI kontra den andre.... jeg trodde ikke det var mulig det kunne være såpass forskjell... men så det jo selv da.... men dette er på 50-tommer, mulig det vises mindre på mindre skjermer
Postet 29.11.10 kl 22:39
Like greit å gå rett til kilden?
no.playstation.com
Jeg siterer:
"Følg oppsettsinstruksjonene i hurtigreferansen for hvordan du kobler TV-en til PlayStation 3 via AV-kabel, Euro-AV-plugg eller S VIDEO-kabel (selges separat). Når du har koblet til, kan du slå på TV-en og PS3-systemet. Hvis du bruker en SCART-kabel, registrerer TV-en PS3-signalet automatisk. Hvis ikke (eller hvis du bruker en annen kabel) kan du se i brukerhåndboken for TV-en for å se hvordan du bytter til inngangs-AV-kanalen for PS3 manuelt."
no.playstation.com
Jeg siterer:
"Følg oppsettsinstruksjonene i hurtigreferansen for hvordan du kobler TV-en til PlayStation 3 via AV-kabel, Euro-AV-plugg eller S VIDEO-kabel (selges separat). Når du har koblet til, kan du slå på TV-en og PS3-systemet. Hvis du bruker en SCART-kabel, registrerer TV-en PS3-signalet automatisk. Hvis ikke (eller hvis du bruker en annen kabel) kan du se i brukerhåndboken for TV-en for å se hvordan du bytter til inngangs-AV-kanalen for PS3 manuelt."
Postet 29.11.10 kl 22:54
Postet 29.11.10 kl 23:13
Postet 01.12.10 kl 15:31
Postet 01.12.10 kl 16:20
Postet 02.12.10 kl 15:09