- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hei! eheim 2074
Hei! eheim 2074
Postet 02.12.10 kl 21:15
Jeg søkte på Eheim 2074 for deg ;o) se om du finner noe informasjon som ligger her allerede.
Og et lite tips, du ikke lag 2 like tråder i forskjellige underfora.
Og et lite tips, du ikke lag 2 like tråder i forskjellige underfora.
Postet 02.12.10 kl 21:32
Har du noen plan med å koble den til PCen eller syns du bare det høres tøft ut? En USB-plugg gjør fint lite for å forbedre filter-ytelsen, såvidt jeg vet. 2073 gjør nok akkurat samme jobben til en billigere penge og med større driftssikkerhet. Antakelig får du 2075 som er et større (og derfor i de fleste tilfeller bedre) filter til samme pris som 2074.
Hilsen en som vanligvis digger alt som kan plugges i PCen med USB (og som digger alt som kan kobles via Ethernet eller WiFi enda mer), men som ser veldig lite nytte i å koble til akkurat et filter på den måten.
Hilsen en som vanligvis digger alt som kan plugges i PCen med USB (og som digger alt som kan kobles via Ethernet eller WiFi enda mer), men som ser veldig lite nytte i å koble til akkurat et filter på den måten.
Postet 02.12.10 kl 21:33
Hei! :d
Jeg syntest det er stiligere med PC-kontroll (sefølgelig ) men jeg trordde at det ble bedre siden du kunne styre så mye mere derifra(MANGE flere funsjoner ), som IKKE kan gjør med bare pumpa
mvh Anders
mvh Anders
Postet 02.12.10 kl 21:39
Postet 02.12.10 kl 21:40
Det er riktig at pumpen kan programmeres til f.eks. variabel gjennomstrømning etter tid på døgnet og så videre, men jeg tviler på at noe av det vil forbedre selve filter-ytelsen.
Husk at det er en forskjell mellom å ha mange funksjoner og å ha nyttige funksjoner. Det beste rådet jeg kan gi deg er uansett å lese mye om filtre og pumper, og ta deg god tid og tenke deg godt om før du kjøper. Når du kjøper en pumpe fra Eheim, er du nærmest garantert å bli fornøyd uansett hvilken modell du velger, så lenge den er stor nok.
Husk at det er en forskjell mellom å ha mange funksjoner og å ha nyttige funksjoner. Det beste rådet jeg kan gi deg er uansett å lese mye om filtre og pumper, og ta deg god tid og tenke deg godt om før du kjøper. Når du kjøper en pumpe fra Eheim, er du nærmest garantert å bli fornøyd uansett hvilken modell du velger, så lenge den er stor nok.
Postet 02.12.10 kl 21:44
Takk! :d
Tusen takk "kampfisk" skal lese masse og tenke nøye gjennom før jeg velger
Takk for nå
mvh Anders
Takk for nå
mvh Anders
Postet 02.12.10 kl 23:04
Joda
men som jeg fant ut her nå så er det ikke bare bare å få tak i den usb7jack kabeln.. makan te oppleg for å finn den....suuukk
Postet 03.07.13 kl 13:19