- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Hadde det ikke vært fint med en logg på ak?
Hadde det ikke vært fint med en logg på ak?
Postet 29.12.10 kl 17:59
Endret: 29.12.10 kl 17:59
Hva mener du? Logg eller blogg?
Blogging og logging av ting gjør folk som oftest på sine Personlige akvarietråder her, hvis det var det du mente?
Du har din egen personlige akvarietråd, du også, ser jeg. Så da lurer jeg på hva du egentlig etterlyser
Jeg har min egen personlige akvarietråd her, jeg også, og har hatt det siden høsten 2006. Mange som har blogget i årevis her i sine personlige tråder. Så AF har blogger, ja
Blogging og logging av ting gjør folk som oftest på sine Personlige akvarietråder her, hvis det var det du mente?
Du har din egen personlige akvarietråd, du også, ser jeg. Så da lurer jeg på hva du egentlig etterlyser
Jeg har min egen personlige akvarietråd her, jeg også, og har hatt det siden høsten 2006. Mange som har blogget i årevis her i sine personlige tråder. Så AF har blogger, ja
Postet 29.12.10 kl 18:12
Endret: 29.12.10 kl 18:16
Postet 29.12.10 kl 18:15
Postet 29.12.10 kl 18:16
Thomas Føhren plass jeg kunne skrevet om viktige ting om akvariet som jeg ikke vil folk skal kunne lese.
Da får du bare skrive så gørrkjedelig som mulig i den personlige akvarietråden din, så er det ingen som vil lese den etterhvert
Men fra spøk til side; det som ikke skal leses av andre, legger man ikke ut på nett.
Det skriver du i en papir-notisbok på gode gammeldagse dagbok-måten, og gjemmer den i en skuff hjemme
Postet 29.12.10 kl 18:21
mona o[QUOTE=Thomas Føhr]en plass jeg kunne skrevet om viktige ting om akvariet som jeg ikke vil folk skal kunne lese.
Da får du bare skrive så gørrkjedelig som mulig i den personlige akvarietråden din, så er det ingen som vil lese den etterhvert
Men fra spøk til side; det som ikke skal leses av andre, legger man ikke ut på nett.
Det skriver du i en papir-notisbok på gode gammeldagse dagbok-måten, og gjemmer den i en skuff hjemme
synes tråden min er gørrkjedelig allerede, men er over 100 som har vært innom:p
ja får gjøre det, men du vet vi i den nye generasjonen skal jo ha alt så lettvindt, hehe
Postet 29.12.10 kl 18:29
Postet 29.12.10 kl 19:50
Postet 30.12.10 kl 01:22
Postet 30.12.10 kl 11:57