Noen som har noen tips til gode (og billige?) overvåkningskamera til utendørsbruk?
Det aner meg noen stjeler fra garasja mi når jeg er vekkreist/på jobb. Jeg bor jo ganske avsides til, har få naboer, og de få naboene snakker jeg omtrent ikke med.
Nå er det snakk om ved jeg ikke har brukt som har på mystisk vis forsvunnet
Hadde i høst 10 innbundet sekker med ved liggende i garasjen som var kjøpt, i tillegg til jeg har høgd ved selv i sommer, så alle garasjeveggene består altså av ved helt til taket. Jeg syns veden har minket enormt fort forhold til hva jeg har brukt, og de sekkene som var innbundet har jeg IKKE brukt da de var for fuktige (jeg har vedmåler, og det viste en 19-20% fukt i veden som var i sekkene, så jeg har kun brukt den stablede veden jeg selv har høgd i skogen og stablet langs veggene som har stått ute i hele sommer og viser toppen 4% fuktighet).
Jeg lurer derfor på å anskaffe meg ett overvåkningskamera for å henge opp i garasjen som tar opp når det skjer noe der når jeg ikke er tilstede. Noen som har noen tips til kamera som er dugende? Det er jo kaldt ute (det har på det meste vist ca 15 minus inne i garasjen min i vinter), så det må tåle kulde.
Er takknemlige for alle tips!
Godt nyttår!