- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Webzoo +bestillings kluss...
Webzoo +bestillings kluss...
Hei,
Jeg bestilte noe varer hos webzoo her just.. Men jeg trykka litt vel fort og det endte opp med 2 bestillinger.... Sendte mail der jeg sa jeg ville avbestille den ene bestillingen.
Svarer Webzoo på mail ? Eller sjekker mailen før di sender ut? Eller burde jeg ringe dem i morgen ? For jeg har mest sansyneligt ikke tid eller mulighet til og få ringt dem før pakken er sendt....
Noen erfaringer med avbestillinger?
-sOKKEN91
Jeg bestilte noe varer hos webzoo her just.. Men jeg trykka litt vel fort og det endte opp med 2 bestillinger.... Sendte mail der jeg sa jeg ville avbestille den ene bestillingen.
Svarer Webzoo på mail ? Eller sjekker mailen før di sender ut? Eller burde jeg ringe dem i morgen ? For jeg har mest sansyneligt ikke tid eller mulighet til og få ringt dem før pakken er sendt....
Noen erfaringer med avbestillinger?
-sOKKEN91
Postet 06.01.11 kl 21:04
gjorde just noe av det samme, da jeg trodde jeg kunne legge til noe i bestillingen etter den var levert inn, siden det stod addtobasket, i addresselinja og la da til i god tro.
men det som skjedde var at jeg da hadde den samme bestillingen pluss en til med de ny tingene.
sendte da mail, og fikk ingen svar. men ser at kun 1 pakke er sendt ut.
så blir spennende å se hva som er i denne, siden jeg ikke vet om de har fikset det eller ikke =)
men det som skjedde var at jeg da hadde den samme bestillingen pluss en til med de ny tingene.
sendte da mail, og fikk ingen svar. men ser at kun 1 pakke er sendt ut.
så blir spennende å se hva som er i denne, siden jeg ikke vet om de har fikset det eller ikke =)
Postet 06.01.11 kl 21:24
Kristiansander og greier heheCobolt60gjorde just noe av det samme, da jeg trodde jeg kunne legge til noe i bestillingen etter den var levert inn, siden det stod addtobasket, i addresselinja og la da til i god tro. men det som skjedde var at jeg da hadde den samme bestillingen pluss en til med de ny tingene. sendte da mail, og fikk ingen svar. men ser at kun 1 pakke er sendt ut. så blir spennende å se hva som er i denne, siden jeg ikke vet om de har fikset det eller ikke =)
Nei, Får vel ta og ringe di i morgen.... Jeg bettaler ikke 160 eller mye det er i retur bare fordi et firma ikke leser mailen sin...Jobber selv i nettbutikk bransjen...Å det er ikke vanskeligt å fikse det....
Nei får jo håpe det blir riktig for deg!
Var forresten det samme jeg gjorde sto på toppen ''Her kan du endre din bestilling''... Men men!
Postet 06.01.11 kl 21:33
Endret: 06.01.11 kl 21:34
Postet 06.01.11 kl 22:10
Postet 06.01.11 kl 23:11
Postet 07.01.11 kl 16:59