Jeg har et lite problem..

I dag har jeg vært på dyrebutikken og kjøpt fisker til 63 liters akvariumet mitt Jeg kjøpte 1 ancistrus, 6 metall pansermaller, 2 dvergguramier og 2 dvergkulefisker.. Men nå når jeg har lest om kulefisker har jeg jo funnet ut at det ikke var lurt av meg å kjøpe dem siden de er finnenappere og plager de andre fiskene.. Jeg visste ingenting om kulefisker, men han som jobbet i dyrebutikken sa at de var fredelige av seg.. Så nå har jeg et lite problem, jeg har tatt dem i et lite fødekar siden jeg ikke vil at de fine dvergguramiene mine skal miste finnene sine.. ;o Jeg har et 17 liters akvarium som jeg kan sette opp og ha bare kulefiskene der, men egentlig så skulle jeg bare 63 literen oppe da. Kan jeg ha dem i 17 literen?
Kan jo levere dem tilbake til dyrebutikken å få flere av pansermallene i stedenfor For eksempel.
Ja, men de hadde bare 6 pansermaller igjen xp Jeg kjøpte de siste..
Eg ville tatt fisken med tilbake til butikken der du kjøpte dem å krevd pengene tilbake. evnt en tilgodelapp.

17L egner seg ikke til å ha fisk i av noe slag.
Men er egentlig kulefiskene så ''farlige'' da? De er jo så små.. er det bare på fisker med store finner/slør de biter eller gjør de det på alle?
Nei, jeg skal dra tilbake til dyrebutikken med dem.. orker ikke å ha dem xp Noen tips til andre fisker jeg kan ha sammen med de andre isteden? :p
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Olsen
Reklame for plussmedlemskap