- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Natten det nesten gikk galt! ^^
Natten det nesten gikk galt! ^^
Hei hei.
i natt så knakk bordet akvariumet sto på(Eller det sprakk mere vel:P) etter det hadde sugd til seg masse vann Digg og vokne til et saatans brak ! Å så løpe og hente bøtter og få reda alt før akvariumet deisa i gulvet ! Wee beste natta i mitt liv
Men i mellom tia da jeg tørker lecaen til mitt nye bord :P Så lurte jeg på hvor lenge planter og bakterier kan overleve i ei bøtte med akvarium vann ? Er også en kolbe oppi for og holde litt varme :P.... Pumpa er selfølgelig i gang...
-Sokken91
i natt så knakk bordet akvariumet sto på(Eller det sprakk mere vel:P) etter det hadde sugd til seg masse vann Digg og vokne til et saatans brak ! Å så løpe og hente bøtter og få reda alt før akvariumet deisa i gulvet ! Wee beste natta i mitt liv
Men i mellom tia da jeg tørker lecaen til mitt nye bord :P Så lurte jeg på hvor lenge planter og bakterier kan overleve i ei bøtte med akvarium vann ? Er også en kolbe oppi for og holde litt varme :P.... Pumpa er selfølgelig i gang...
-Sokken91
Postet 17.01.11 kl 13:30
Postet 17.01.11 kl 13:38
Postet 17.01.11 kl 13:50
Postet 17.01.11 kl 15:58
Inaktiv bruker

¨jeg syntes plantene jeg fikk av fiskemilla var ganske bra, men enkelte planter som er litt skjøre kunne nok tenke seg litt mere sirkulasjon.
men det kan gå bra en liten stund.
men det kan gå bra en liten stund.
Postet 17.01.11 kl 16:03
Står i første post det her ''hvor lenge kan bakterier overleve i ei bøtte med akvarium vann ? Er også en kolbe oppi for og holde litt varme :P.... Pumpa er selfølgelig i gang...'' legg merke til det siste ^^ Hehe, Så det skal gå greit så lenge den er i gang?fiskemillabakteriene overlever ikke mange timene uten bevegelse desverre. Beste er å sette pompa i ei bøtte med vann eller no å la den dure å gå der.
Postet 17.01.11 kl 16:12
Postet 17.01.11 kl 16:47
Postet 17.01.11 kl 17:38
Postet 17.01.11 kl 18:09