Ancistrus.....

Ancistrus "en av dem fredlige mallene" , meg i rævva!! DET stemmer i allefall ikke her! Den har vært på finnene og halen til BEGGE gibbyne.... Og det mens jeg har sett på?!! Så ja, jeg er sikker på at det er den.... Nei, nå skal jaggu pappa få ta over'n gitt..
Albino ancistrusen er bare snill å grei, men den andre er helt jævlig.. Jager ALL fisken oppi karet våres å er bare lei.. :p Nå Er det NOK!

Fler som har hatt erfaring med dette???
Fisk har personlighet, sånn som "alle andre". Ancistrus-hanner kan bli veldig territorielle, og hvis plassen i akvariet ikke er god nok, kan det bli et problem for andre bunnfisk.
okei, men aldri vært borti en så hissigpropp.. sikkert litt adhd ute å går som eier'n hehe.. Den blir hentet idag uansett så.. Skule tro 400l var nok for en sånn liten krabat.. Så plass er det nok ikke nei!
Kan være den har lagt egg
Da blir de enda mer territorielle
Nå har pappa vært her å hentet ene ancistrusen... Så nå er det ro i akvariet enn så lenge! Han fikk nok å jobbe med der med alger så den koser seg nok nå

Har såå lyst til å bygge ett stooort akvarie da vi får kjøpt oss hus Fint at min samboer er murer hehe.. Så vi får se litt på det Hadde vært stigg morro å fått til ett på 12000 liter!!
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Roland Rønning
Reklame for plussmedlemskap