Farvell mine akvaforum venner..min reise ender her.

skal over til Saltvannforum siden skal starte et saltvanns kar...mine guppyer har det topp og skal gies bort til mine nieser med rekene og alt

kommer til å Blogge fra dag 1 med bilder på saltvanns forum..men kan odt blogge her og!?
men er ikke mange som har svart mine innlegg her ,ganske sårende,så tror ikke dere vil se min blogg...men hvis dere vil så poster jg gjerne her med glede

starter rundt 31 Jan -insh
kommer til å save alle dere som har hjulpet meg
Plussmedlem
Junaid Khan
men er ikke mange som har svart mine innlegg her ,ganske sårende,så tror ikke dere vil se min blogg:(...

Hvis du mener din personlige tråd når du skriver blogg, så har du jo ikke skrevet så mye på den heller. 3 - 4 innlegg...
Stort sett et par spørsmål om guppy. Slike spørsmål passer bedre i andre underforum. Da får du raskere svar.

Du vil sikkert merke at brukerne på Saltvannsforum heller ikke vil anbefale deg noen fisk i 23 liter...
Lykke til videre..

Nokså nye her inne vi også, og syns ikkje vi har noen rett til å "kreve" svar og få hjelp. Alle er jo her inne på sin egen fritid og svare der de vil, og kan være til hjelp.

Ein egen tråd handle jo vel så mye om å ha ein plass å skrive ned ting på for egen del som det att andre skriver i den til deg
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap