160l

lurte på noe har forhørt meg noen steder får forskellige svar..
kan en ha disse sammen Julidochromis regani, J.marlieri,J ornatus og Chalinochromis brichardi sammen
skal en velge to (par) eller kjøpe 5-7 og selge resten blir jo veldig dyrt og et lite helvette og fange etterpå.. har også 4 prinsesse av zambia masse huler og stein go plass men usikker på om de går sammen...
kari
Hei!
Det anbefales å ikke ha flere Julidochromis-arter sammen, da de kan krysses. Og da har du yngel som er krysninger. Det er uheldig.... Men jeg vet ikke helt om det var det du mente.? Og ja, det anbefales at de får velge partnere selv, så det kan vel bli litt dyrt. Hvis du ikke finner noen som selger privat. Det er nok å få tak i..

Ellers vet jeg lite om Tanganyika-verden. Men den virker fascinerende...
takker for svar ..lurte på å ha flere julier sammen men hvis de krysser får jeg finne en juli å ha da kan en jo kjøpe en gruppe ..men merke at det er så mange en kunne tenke å ha,, og de derre prinsessene er noe hissipropper jager jo alt særlig ossilatene gold..og de ha greid å kaste ut ansistrusen av hula si
skal si de sloss i går og prinnsessa vant...
skulle kjøpe større hule så han fikk halen inn for den var litt flisete ..men da jeg skulle bytte kom en prinsesse ut
ja ciclider er fasinerende
Tilfeldig bekjentskap
© Kristian B. Hollund
Reklame for plussmedlemskap