Krise..! hvodan fange rekeyngel?

skulle flytte rekene mine fra 60 til 50 literen. Fanga opp alle jeg så. Å trodde that was that liksom. Men etter nøye studering, ser jeg at hele sandbunnen myldrer med masse yngel. Men di er jo sååå små da. Har prøvd med håven, men di sklir igjennom maskene. Hva gjør jeg? Lar di bli der til di er store nok til å bli i håven? Eller har noen ett forslag?
Kjøpe en enda mer finmasket hov som rekeyngelen ikke kommer seg gjennom.
Suge dem opp fra karet via en slange nedi en bøtte, og så er det bare å helle de i det andre karet. Enkelt og greit.
joda! Hadde det vært så enkelt så:s er ikke på zoon så ofte. Ligger en go beta unna, og busser går det lite av. Skal ikke på zoon igjen før langt utti mndn. Her må turene planlegges god tid i forveien pga bosted og tilgang på transport. Og før dere foreslår å kjøpe på net.... Det går heller ikke. Har ikke pc, så her klikker mobn lenge før handle vogna og kassa. Andre forslag?
aha mytola god ide. At jeg ikke tenkte på det selv må testes md en gang trenger karret, men nekter å ta livet av yngla, selv om det er knøttsmå rekeyngel det er snakk om.
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap