Noen som kan hjelpe meg med å identifisere denne?

Har to maller her jeg ikke har klart å identifisere, så nå trenger jeg litt hjelp :P

Den ene er garantert en gutt, den andre kan være jente. Eller at den ikke er kjønnsmoden enda.

Har også en plante jeg ikke husker navnet på, noen som kan minne meg på det?:P

Er det foresten noen som vet hvordan jeg kan se forskjellen på dverg scalare og vanlig scalare?

Setter pris på all respons

Bilde nr 1. Malle - Gutt
Bilde nr 2. Malle - Ukjent
Bilde nr 3. Plante - Ukjent
Bilde 1 ancistrus han
Bilde 2 ancistrus. Sannsynligvis ei hue om den er større enn 4-5 cm og ikke har "barter"
Planter har jeg ikke peiling på desverre

(ancistrus sp oppdrettsvariant)
Jeg syns planten ser ut som en Dracaena sanderiana, en stueplante som dessverre egner seg dårlig under vann.
LOFFA
Bilde 1 ancistrus han Bilde 2 ancistrus. Sannsynligvis ei hue om den er større enn 4-5 cm og ikke har "barter" Planter har jeg ikke peiling på desverre (ancistrus sp oppdrettsvariant)

Takker for svar Jeg har en Ancistrussp oppdrettsvarient i karet, og de ligner ikke noe på hverandre. Kan det kanskje være noe annet da?
Rita Revestrek
Jeg syns planten ser ut som en [URLBLOCK1], en stueplante som dessverre egner seg dårlig under vann.

Har vært å titta på den planta jeg også. Denne jeg har er kjøpt på dyrebutikk, så håper da den egener seg i karet :P

Den ligner veldig på den du nevnte, men fargene er ovendt på denne jeg har.
Det selges nok av uegnede planter i endel dyrebutikker ser det ut til, se denne tråden eller søk i forumet på "stueplante"... da dukker det opp en masse tråder med bilder av slike planter.
Rita Revestrek
Det selges nok av uegnede planter i endel dyrebutikker ser det ut til, se denne [URLBLOCK1] eller søk i forumet på "stueplante"... da dukker det opp en masse tråder med bilder av slike planter.

Ja se der ja.. Kjekt å vite at man ikke børe ta alle butikker helt seriøst på alt som er. :P
Nei, man kan nok ikke ta alt de sier/selger i dyrebutikkene for god fisk ))
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap