Hvor mange tabeletter om dagen til 8 cory??

Forer fiskene mine morgen og kveld, og gir de noe som heter Sinking wafer.. Har til nå gitt de 1,5 tabelett som jeg deler opp i småbiter både morgen og kveld (altså 3 pr døgn) De andre fiskene mine får flakfor, og jeg gir de såpass lite at det faller ikke så mye ned på bunnen. Guramiene mine er også veldig intr i tablettene, og gnafser nok i seg litt de også.. Er dette passe mengde for 8 coryer (3 aeneus, 4 paleatus og 1 leopard)?? Er redd for å skape nitritt i karet, men vil jo samtidig ikke sulte fisken min...
Heisan
3-4 tabletter holder om dagen, jeg syns att du skal gi de rødemygglarver noen ganger for det er de veldig glad i og bra med litt matvariasjon
Det er planen etterhvert Og rekepellets skal de visstnok også være glade i??
:)
Ja de er glad i de også de spiser det meste egentlig:P

Men de blir nesten gærne etter mygglarver da er det første mann til mølla:P
Hehe.. Da må de nesten få det ja Vet de er glade i RML, men siden akvariet mitt er såpass nyoppsatt så har jeg prøvd å fore litt forsiktig
Plussmedlem
Røde mygglarver er sunt i tilegg! Jeg fòrer med det ofte, de er jo så glade i det! Var på auksjonen i Drammen i går, og det jeg fòret med i går kveld etter å ha fått et par nye arter i hus, var røde mygglarver De gumlet i seg. Så, jeg anbefaler sterkt å bruke det! Men finn en passe mengde slik at alt blir spist opp, det som blir liggende igjen forverrer bare vannkvaliteten. Har opplevd det selv at litt mer småspiste arter ikke spiser opp all maten, da bytter jeg som regel litt vann og suger ut restene.

Corydoras er glad i masse, som sagt før her. Forsk litt, og finn ut hva som er mest populært!
Tilfeldig bekjentskap
© Bendik Johannessen
Reklame for plussmedlemskap