Vakse grus i lite akvarium?

Har et lite akvarie på ca 15 liter der det bor en kampfisk hann, noen eplesnegler og sandsnegler.

Når jeg bytter ut noe av vannet, og skal helle i nytt blir det masse groms i vannet. Så spørsmålet er: Kan jeg ta ut ca 70% av vannet, og så skylle grusen og h i igjen vannet samt litt nytt vann etter jeg har gjort dette? Det vil ikke skade noen av beboerne?
neid et vil nok ikke det, men hvis du heller tar ut alt vann å planter å fisk, å¨har det i en bøtte eller lignende men du vasker sanden, det er lett å flytte på et så lite har når det ikke er vann i det så det skulle ikke være noe problem. er bedr eå vaske det uten at de er oppi.
Anders Damm
neid et vil nok ikke det, men hvis du heller tar ut alt vann å planter å fisk, å¨har det i en bøtte eller lignende men du vasker sanden, det er lett å flytte på et så lite har når det ikke er vann i det så det skulle ikke være noe problem. er bedr eå vaske det uten at de er oppi.

Var det jeg mente. Ha ut fisk og slikt og så vaske grusen og karet
jada det går helt fint, bare pass på at pumpen fortsetter å gå i bøtten, eller ikke bruk lang tid. jeg holder til å 2. egt hjemme så jeg vasker bare ting i dusjen, så rengjør jeg den etterpå. er lett å bare ta med seg et så lite kar inn i dusjen så bare spyle det rent, fort å greit
Tilfeldig bekjentskap
© Akvafil
Reklame for plussmedlemskap