Hvem er dette?

Inaktiv bruker

har startet et brukt kar jeg kjøpte, og ser plutselig denne lille krabaten på ca en cm. den ser ut som type baby.
Inaktiv bruker
kanskje det? spennendes å se hvilket liv man har i akvariet når man ikke har latt noen flytte inn enda
ja det er sant men det følger med mye rart i planter nå om dagen.
Har selv fått med meg en jeger snegle i eine planten eg kjøpte + en million pestsnegler
Men eg er en av dei som lar pestsneglene bare vere i karet, dei gjør jo en god jobb oppi der
Solosuper
kanskje det? spennendes å se hvilket liv man har i akvariet når man ikke har latt noen flytte inn enda:)

Skal love deg at du har enda mye mer rart i karet om en måned, uten at du har noen innflyttere som du selv har puttet oppi der

Inaktiv bruker
Lene E
[QUOTE=Solosuper]kanskje det? spennendes å se hvilket liv man har i akvariet når man ikke har latt noen flytte inn enda:)

Skal love deg at du har enda mye mer rart i karet om en måned, uten at du har noen innflyttere som du selv har puttet oppi der

Så spennende nesten poetisk
Hallo Solosuper

Det er en sprudlende morgen og det snør.... tiddelibom, hehe. En hyggelig morgen med artige og hyggelige svar...

Når du spør hvem dette er, må jeg si det ligner på fru Andersen... Men kan ta feil...
det kunne også ligne litt på fru Hansen......

Uannsett om det er Andersen eller Hansen har jeg sett at disse fruene formerer seg bra. Jeg for min del, jeg har gjort mitt (3)

LOFFA :- =)
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap