Dyrebutikk trondheim

Har søkt litt på forumet å fant en del ang div butikker i trondheim
Men det var en del fra noen år tilbake siden
Er det noen her som har noen forslag som er verdt å besøke.
Tenker da opp mot L-maller og cory.

Søkte litt på dem som jeg fant, men butikker kan jo være lagt ned evnt startet opp andre plasser.
Tam Lade er størst og best. Ellers er det dårlig stellt er jeg redd.
L-maller i butikkene er grisedyre, coryer er mer overkommelige.

Hilsen Ola
Har akkurat vært på Tam Lade.
Var jo en kjempestor butikk..
Mye flott fisk.
Men var dårlig med L maller som var av int.
Du kan prøve Akvasia på Tiller, hender de har litt der. Ellers går det jo an å få butikkene til å bestille for deg, om du vet hva du vil ha
skulle til å spørre om noen visste om steder i Trondheim som selger sand (ikke grus) jeg kan bruke i akvarium, tenkte det var på tide jeg slo meg med på den bølgen og prøvde det ut. Fra hva jeg har lest tidligere så er det biltema folk handler sanden sin på, dog biltema i Trondheim ligger jo borte på tiller, slitsomt for noen uten bil :P

Selger de noe egnet sand borte på Tam Lade f.eks?
Jula på lade rett ved tam lade, selger sand

Nå er det vel og merke 3 år siden jeg bodde i Trondheim, men Akvasia på Tillertorget hadde til tider en del spennende L-maller - og det samme med Tropehagen Zoo på City Syd et steinkast unna Tillertorget. Begge stedene hadde iallefall en del ansatte som jobbet der som hadde interesse og god kunnskap om maller.

Det var også en dyrebutikk i nederste etasje/kjelleren på Byhaven i Trondheim sentrum som til tider hadde en del spennende maller inne. Jeg tror det har blitt en del av kjeden Tropehagen Zoo også.
Snakk om å poste feil bilder på feil sted :P
Får tydeligvis ikke slettet innlegget ellernoe, så da får det bare stå.
Vet ikke om jeg skal lage en ny tråd eller ikke - så jeg skriver bare her..

Bor selv ikke i Trondheim, men mamman min og typen hennes skal kanskje kjøre gjennom Trondheim nærmere jul, og tenkte kanskje de kunne skaffe meg noen rødmmunnstetraer og/eller kardinaltetraer når de nå var der..

- noen som vet hvilke butikker som selger rødmunner ihvertfall, men kanskje også kardinaler? Og pris? Tror dere dyrebutikkene der er såpass hjelpsomme at jeg kan sende de en epost og høre om jeg kan legge av fiskene om det blir aktuelt osv. Hmm.
Akvasia har begge deler, og de er det bare å ringe for avtale.
De andre dyrebutikkene har det sikkert også. Ikke akkurat noe sjelden fisk det går masse av.
Åhh flott! Må se ann om de skal kjøre innom trondheim senere i desember, det er enten det eller gjennom sverige med tanke på vær/stengte fjellveier osv men skal høre om pris!
Biltema sand
Det har jo kommet Biltema-butikk på Lade arena å nå...
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap