Agurk i akvrtiet?

hei har lest at det er noen som pleier å legge
agurk neddi akvariet sitt er det lurt?
å hvorfor?
har kjønt at det har noe med algeeterne å gjøre men hva?
hadde vært veldig fint om du har skrevet hvorfor hvis du vet det.
men en ting hvis det er lurt er det liksom ancisrusen min eller praktbotian mine som tar det?
Mange av fiskene i akvariet, særlig L-maller elsker grøntfor.
Så dette er en måte å fore på.
Tror ansistrusen din ville sette pris på det.
Pass bare på å fjerne den etter en dag eller så, ellers vli de råtne og forurense vannet!
Odd Meyer Løgevik
Mange av fiskene i akvariet, særlig L-maller elsker grøntfor. Så dette er en måte å fore på. Tror ansistrusen din ville sette pris på det. Pass bare på å fjerne den etter en dag eller så, ellers vli de råtne og forurense vannet!

ok susen takk for svar
Plussmedlem
Mange maller elsker agurk. De er også glade i paprika og squash.
Agurk må ikke ligge lenger enn et døgn, da går den i oppløsning.
Paprika tåler dette litt bedre.
Squash KAN misfarge vannet (nesten skummetmelk-farge) hvis du bruker for mye og for ofte.

Hvis ancistrusen din ikke har fått agurk før, kan det ta litt tid (noen dager) før den finner ut at det er godt.

Prøv deg fram med små biter, slik at du finner ut hvor mye som blir spist.
milo
Mange maller elsker agurk. De er også glade i paprika og squash. Agurk må ikke ligge lenger enn et døgn, da går den i oppløsning. Paprika tåler dette litt bedre. Squash KAN misfarge vannet (nesten skummetmelk-farge) hvis du bruker for mye og for ofte. Hvis ancistrusen din ikke har fått agurk før, kan det ta litt tid (noen dager) før den finner ut at det er godt. Prøv deg fram med små biter, slik at du finner ut hvor mye som blir spist.

ok tusen takk det skal jeg prøve
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap