Syk sverdplante?

Akvariet mitt har lidd under mangel på omtanke i nokre månadar no, når eg skulle ta meg av det igjen viste det seg at sverdplanten min hadde fått ei veldig rar rot. den er dessutan liten og spinkel i forhold til kva den var før... det kan skyldes ein reke koloni som har fått for lite mat…. Men spørsmålet er kva denne rot tingen er og om plantene kan bli fine igjen eller bør flytte til kompost spannet.
Det er nok en rot-ting :o) Dytt den ned i sanda. Rekene har antagelig bare forsynt seg av de sørgelige rester etter Ancistrus-måltidene, de har kost seg voldsomt med den stakkars planta. Da vil de antagelig fortsette med det hver gang den skyter et nytt blad. En jerntablett ved rota hadde også gjort seg, den er litt lys i fargen...

Har et par slike triste suttekluter stående på et sted de ikke synes så godt, i håp om at annen Echinodorus får stå i fred. Sammen med jevnlig grøntforing (Squash, spinat, salat og paprika er favoritter her) har det virket så langt :o)
Tusen takk for kjapt svar For å gjera det godt igjen for planter og fisk/reker har eg slutta med døgntent lys, noko som var praktisk i slutten av svangerskap og med ein nyfødt i hus. No er det lys mellom 08.00 og 23.00 Eg har kjøpt Tetra Wafer Mix i til rekene og JBL 7+13 pro flora kuler til plantene samt å slenge saman eit DIY CO2 anlegg. Trur eg skal gå til innkjøp av nokre nye planter så kan eg sette desse bak som suttekluter Så avventer litt med jern men tusen takk for tipset
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap