Malawikrabbe

Jeg har lyst å prøve å ha en malawikrabbe i akvariet, men vet ikke hvor jeg kan få tak i...

Er det noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i ??

Er det noen her som har eller har hatt som kan si om jeg bør ha eller om jeg bør la være
Utrolig fasinerende dyr, men du må sørge for at det er dønn tett rundt alle åpninger. De kommer seg ut av det minste hull omtrent ,spesiellt når de har skallskifte og er mykere i kroppen.
Ikke så kjekkt med en slik krabbe på avveier,kniper forferdelig hardt

Hvor du kan få¨tak i en vet jeg ikke.Selv kjøpte jeg min i sin tid ( Pinch )i AAlborg i Danmark.
Men du kan jo høre med noen butikker om de kan brstille inn til deg om du bestemmer deg for å ha en slik.
Vi har ett Juvel akvarie med tett lokk det er kun hull for pumpeslanger, men er det for lett ?? Klarer krabba da og komme seg ut ?

Jeg får nok spør om de kan bestille ja ;o)
Ville nok tettet de hullene med blåfiltermatte eller noe annet .Det er utrolig hvor lite hull de egentlig kan klarer å komme seg ut av hvis de virkelig vil
Heldigvis opplevde ikke jeg dette, men har lest flere historier om akkurat dette.
fikk du tak i malawikrabbe? jeg vil også ha!
har forresten hatt en tidligere, men den døde desverre. den kom fra danmark, og det er jo litt langt...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap