Hjelp til og inrede akvarie :)

på fredag skal eg endelig hente akvarie mitt hos min vennine det er en aquabox den største av di husker ikje kormange liter,, (vet du?)
men eg har ingen aning om ka eg skal ha oppi der,,
MEN eg har falt for en kulefisk som ikje har vert solgt på 1 år på en dyrebutikk,, den vil eg ha,,
denne hadde passet ypelig i akvariet
men eg står fast med kas inredning,,vil ha mye planter og fredag skal eg handle for fult kom med forslag og kansje bilder? men først skal eg plante det før eg anskaffer meg fisk/reker ol.
så hjelp meg dere bestemmer kordan det skal bli og så legger eg ut bilder når eg får det hjem
Gratulerer med akvariumkjøpet

Jeg vil anbefale deg å lese om oppstart av akvarium og vannverdier her i Akvaforum. Og ellers det du finner om kulefisker.

Lykke til
Hei :)
har lest alt om det men ett design eg er på leit etter hehe
men takk kan no lesa igjennom det på nytt x) har litt korthidshukommelse (a)
Gratulerer med kar! Kjempespennende tid foran deg. Personlig har jeg bare kjøpt en god blanding av planter fra ørten steder, litt småplanter, store, gress og stengelplanter. Så setter jeg de høyeste bakerst/litt på sidene, blander dem litt og har gresstuster fremme. Er fremdeles litt for misfornøyd til å legge ut bilder noen steder, men det kommer. Å søke på "planted fish tank" på google gav meg mye inspirasjon, da jeg har i litt grisefisker og er avhengig av å slamsuge i ny og ne orker jeg ikke 100% beplantet kar.. men mye planter har det blitt og fiskene elsker det.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap