Hvilke fisker passer?

Hei !
Har et 600 liter akvarium som jeg ikke helt vet hva jeg skal ha oppi... Liker veldig godt malawi, men føler at det blir så tomt meg bare disse... Selv om det er mange fine.
Men så liker jeg også små fisker, slik som gyppyer og tetra, fisker med fine farger.

Men vet ikke helt hvilke fisker osm passer sammen?
Noen forslag til fisker jeg kan ha sammen som kanskje er malawi og andre småfisker?
Hei :)
Nå er det mulig du får mye bedre svar av noen veteraner innen akvarie hobbyen, Men så vidt jeg vet så er ikke malawi å guppyer/andre småfisk ikke helt bra sammen. men om dette blir krig eller ikke det vet jeg ikke. men jeg har sett akvarier med malawi og guppy i så dette er sikkert ikke umulig.
Ville nok bestemt meg for enten det ene eller andre her, men ikke blandet. Skal du ha malawi bør du holde deg til malawifisker. her finnes det både store og små.

Men 600 l gir deg et stort spekter av arter å velge i, og du kan skape mange spennende biotoper. Hva med litt større ciklider, medium str ciklider og noen småfisker som ikke blir spist av disse, finnes mange vakre tetra arter som det blir litt str på. Og ikke minst noen vakre maller og pansermaller.
Jeg har bestemt meg ! Det blir et malawikar!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap