Lite akvarium

Halloen, Jeg trenger et lite kar på ca 25-35 liter, Dette skal være et lite kar som skal stå i stua, Derfor er det nødvendig at det er pent og se på, Og bråker lite. Noen som har noen forslag??
Inaktiv bruker
prøv denne linken du



skylapper.
Hehe
Takker og bukker.. Men lurte litt på om det var noen som hadde erfaringer eller kunne foreslå et kar..
Maksimummål? Aquakids-karene er enkle og pene, koster vanligvis ikke all verdens i butikk heller og en får med litt av hvert. Selv byttet jeg riktignok ut både sand, fôr og filter, men det er et helt startsett. )
Bilde
Er det noen der som har et bilde av f.eks Aqua kids panorama 26L?
Det helt klart peneste karet på den størrelsen er fluval edge (ok, det er 23 liter da). De er dyre (i forhold til størrelsen) og ikke veldig praktiske å holde på oppi, men det går greit. Og det er verdt det, for de er nydelige! Pumpa bråka litt helt i starten til den fikk ut all lufta osv men nå syns jeg den går stille.

Ellers fins det jo mange billigere kar som ser ok ut. Jeg har et Zolux 30 også, og det ser helt ok ut det og. Og ganske mye billigere. Men ikke på langt nær så stilig som fluval edgen. Ja, jeg er litt forelska i det karet til tross for at det er upraktisk å bare ha det lille hullet å jobbe gjennom Det er flere forskjellige merker med nanokar i samme fasong som zoluxen.
Inaktiv bruker
Dennerle karrene er de fineste synes jeg! Dem bestiller du fra tyskland, de er mye rimeligere enn dem du får kjøpt i norge, selv med frakt. (aquaristic.net har engelskspråklige sider)......

I Norge er nano cocoon new edition karrene definitivt de peneste. Jeg har flere av disse.
Fåes i ulike størrelser.
Tilfeldig bekjentskap
© Daniel Gran
Reklame for plussmedlemskap