Det yngler

en koselig morgen,for første gang har jeg sett en fisk yngle.
satte den ene PLATY hunnen i ynglekasse for ett par dager siden ,og i dag bare renner ungene ut. har jo hatt yngel på platy men da overlevde bare ett par stk fordi ynglinga skjedde i akvariet.Nå håper jeg det blir flere som lever opp.
I ett annet kar har jeg også klart å få fanget oppnoen (mellom 5 og 10) KAMPFISK yngel som nå sakte men sikkert vokser i ynglekassen.
Eller så formerer POSTHORN SNEGLENE seg litt for raskt.
Men det er moro at fiskene og de andre krypa formerer seg hos oss. Håpre at det snart kan bli forøkelse på kirsebærrekene og ancictrussen også
Utrolig koselig med yngel, gratulerer
Mer yngel
fikk en ny gruppe med platy yngel denne uka. så nå har jeg investert iett kar til (en 200l).
yngelen er foreløpig i ynglekasser,men etterhvert når jeg får møblert om i karene mine blir det ett reint yngelkar.
Yngelkar på plass
har nå fått all yngelen på plass i 54l karet,moro å se de små boltre seg.
Utvikling
nå begynner det å bli farge på kampfisk yngelen,spennende å se hvordan de blir tilslutt og hva som er hunn og hann
De vokser
Nå begynner kampfisk yngelen å få farge og guttene er mye større enn jentene. spennde å følge med,guttene ser ut til å bli blå/røde. (skal selge noen av kampfisk yngelen så er du intr så ta kontakt)

Ser stor forskjell på platy yngelen nå,har jo to kull født med ca en ukes mellomrom.(Platy yngelen er også til salgs etterhvert)Blir nok mest gule platyer her
Ny yngel på nye arter
den 20-5 oppdaget vi yngel hos dvergguramien. hadde ett par gående i 200l. har nå fjernet foreldrene og håper at noe av yngelen kan vokse opp

den 23-5 fant vi en enslig yngel hos black mollyene vi har i en 18l,har tatt ut yngelen og flyttett den over i yngel karet.


Hjemme siden er oppdattert
desverre ble all gurami yngelen borte

I dag har vi fått black molly yngel,fanget dem opp og puttett dem i yngle kasse
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap