Klubbmøte med auksjon (bergen akvarieklubb)

Vi møtes kl. 19:00 i Gimlehallen på slettebakken.

[URL=/kalender_item.cfm?id=2213]>> Les mer[/URL]
Hei!

Jeg har tenkt på å melde meg inn i BAK.
Er det lov å komme på et møte å se hvordan det er?
Er alle møter sent på kvelden midt i uken?
Er det auksjon først eller på slutten?

Takker for svar!

Emil
Inaktiv bruker
Det er veldig lov å komme å se noen ganger før du melder deg inn! Alle møter er siste onsdag (om kvelden) i måneden. Auksjonen er etter møtet, altså på slutten.
Får prøve å komme meg på et møte : )
Men dumt det er så sent
Men får overtale mamma :P

Sorry for at jeg maser, men kommer det til å bli storauksjon på våren?
Har hørt at det ikke blir Det er ivertfall veldig dumt
Emil
Noen som har tenkt seg på møtet på onsdag og evt. tar med noe spennende til auksjonen ?
Litt dumt att det er onsdag for den kvelden har vi ikkje sjans til å delta. Hadde nok lært masse av å komme på møtene deres
Synes det er veldig dumt at det er så sent
Vet ivertfall om en venn pluss meg som ikke kan dra på disse møtene pga. de slutter så sent. Hadde det bare vært en time tidligere -.-
Sølvi Gullaksen
Noen som har tenkt seg på møtet på onsdag og evt. tar med noe spennende til auksjonen ?

Vis jeg kommer skal jeg ta med noen planter som jeg har "dyrket" selv. Tar også med en liten stim med seks røde fantomtetra og en bulldogmalle(L-187b)
Ikke det at det er så spennende.
Det blir kanskje sent for noen,spesielt de unge.Men mange har problemer med å rekke det før pga. jobb og kanskje litt middag først

Har forresten sendt deg en mail
Kommer til å ta med meg en liten gjeng med små,søte Corydoras Venezuelanuser , noen eplesnegler og kanskje en lavastein med ferskvannstang festet på.Denne tangen er veldig populær hos rekene mine

Noen flere som har med seg noe?
Jeg vil bare være 100 % sikker, men sant det er lov å komme på et møte å "se" hvordan det er før man melder seg inn?
Det er lov ja
Kanskje ikke det mest spennende møte i dag da siden det ser ut til å være årsmøte i tillegg.
Men kan være kjekkt å treffe andre akvarister likevel og en liten auksjon bli det jo uansett.
Okei!
Tusen takk for svar! ; )
Kva koster det å være med i klubben
Du det på nettsiden deres.
Tror det er 300 for folk under 18 og 500 for folk over 18.
Det gjelder for ett kalender år
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap