Har aldri løpt så fort før!!!

Uffuff så skjedde det jeg absolutt har fryktet!!!
Holdt på med vannbytte, og når jeg tappet i vann igjen, har slangen hoppet av holderen sin og ned på gulvet..... Mens jeg SKULLE BARE ett eller annet....
Har aldri løpt så fort rundt i huset å samlet hånklær og diverse jeg kunne tørke opp med! Fikk tørket opp det meste, aner ikke hvor mange liter det var, men kan trygt si at det var noen ja.
Håper bare ikke at det ligger vann bakom akvariet og trekker ned i gulvet- men å flytte 450 l akvariet klarer jeg nok ikke....
Men oppi alt dette kom den ene corbitis botiaen min frem og det ser ut som den er full i yngel- blir veeeldig spennende å se hva som skjer fremover, både med den og gulvet! God helg!=()
Karianne Bruland
Uffuff så skjedde det jeg absolutt har fryktet!!! Holdt på med vannbytte, og når jeg tappet i vann igjen, har slangen hoppet av holderen sin og ned på gulvet..... Mens jeg SKULLE BARE ett eller annet.... Har aldri løpt så fort rundt i huset å samlet hånklær og diverse jeg kunne tørke opp med! Fikk tørket opp det meste, aner ikke hvor mange liter det var, men kan trygt si at det var noen ja. Håper bare ikke at det ligger vann bakom akvariet og trekker ned i gulvet- men å flytte 450 l akvariet klarer jeg nok ikke.... Men oppi alt dette kom den ene corbitis botiaen min frem og det ser ut som den er full i yngel- blir veeeldig spennende å se hva som skjer fremover, både med den og gulvet! God helg!=()


Hvis det er parkett ville jeg vurdert å tømt hele akvariet for å få tørket opp. Utrolig kjipt om det trekker ned å gulvet blir ødelagt. Det kan bli kostbart om det er snakk om mye vann.
Ja ser den! Er heldigvis laminat... dyr laminat vel og merke. Ser ut som jeg fikk opp alt, har strødd godt med potetmel rundt om og den har bare trukket til seg litt på en plass. Veldig godt råd forresten!=)
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap