Stor rot med mange "grener"

Jeg har veldig lyst på en stor rot med mange "grener" på. Denne vil da dekke ganske store deler av akvariet. Det er en Red Moor rot som jeg har planer om å snu opp-ned slik at den står som ett tre opp med "grenene" ut. Tenker meg det blir stilig

MEN; Hvordan tror dere det blir med slamsuging, vannbytter o.l i ett kar som har en rot som tar størstedelen av plassen? Noen som har ett akvarie med en gedigen rot oppi (bilde?) og kan syns det er greit eller ei?
Plussmedlem
Hvis du ser på noen bilder av noen av akvariene mine på profilen min ser du at jeg har røtter som dekker store deler av akvariet i mange kar. Under dem gjør jeg ingenting :p Jeg har sand, og tar vekk litt av møkk jeg ser på steder jeg kommer lett til med slangen, jeg slamsuger ikke sånn sett, jeg. Jeg har bare slangetuppen også, ikke noen "slamsuger" på den.
Synes det blir litt feil at du skal svare når du har minimalt med fisk i karene ditt. Jeg har en del maller i mitt kar og flere store røtter. Disse må flyttes litt på for å få frem shitten.

Prøv å plasser roten på en slik måte at det er ikke noe problem å løfte den litt opp.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap