Eheim jäger varmekolbe dugger

Jeg har en Eheim Jäger varmekolbe på 50 watt som jeg oppdaget litt dugg på innsiden av glasset helt øverst i. Den er brukt i totalt 7 dager toppen (husker ikke 100% når jeg kjøpte den, men 2 mnd siden?)

What to do? Står på pakken det er 3 års garanti på den. Kontakte Webzoo som jeg kjøpte den fra?

Er det farlig på noen måter å ha den i akvariet nå i mellomtiden? Jeg har alt mistet en Juwel 100w og bruker derfor denne oppi det karet der til jeg får en ny... Så virkelig uflaks nå
Ja, uflaks er en uting ! Jeg har egentlig ingen kunnskap om dette , og
burde egentlig holdt meg unna denne tråden, men husker en tråd hvor
dette ble forklart...... Les hva Buskiz skriver. Dette fungerer !
I tillegg har du jo garantien........
Ps ! tempen vil vel ikke gå så mye ned uten varmekolbe. I et av mine kar var varmekolben utkoblet i mere enn 3 døgn. Tempen falt fra 26 til 24 grader, ingen katastrofe.( oppdaget det ved neste vannbytte).
Romtemperaturen var 19 grader.( kjøkkenet )
Da skal jeg iallefall passe enda bedre på at den blå kanten er over vannflaten (selv om jeg leste kolben tålte å ligge helt under vann, vannrett ) Takk!

Og jeg MÅ ha kolbe i, uten så sank temperaturen over 5-6 grader, og det er litt i det meste laget syns jeg... Akvariet står på stua (og til tross for mai måned er det ikke noe varmt akkurat nei...)
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap