Hvor kjøper jeg ting til bakgrunn?

Hei, jeg har tenkt å lage en bakgrunn til mitt 125 l. Så da har jeg noen spørsmål om hvor jeg kjøper tingene jeg trenger:
- Hvor finner jeg Gjøko poxydekk, del 1 og 2? Hvorfor trenger man både del 1 og 2? Hvor mye koster det?
- Hvor kjøper man husfix? hva er det den gjør med bakgrunnen? Hvor mye koster det?

Er det noe mer en dette jeg trenger, isopor, poxydekk, akvariesilikon og husfix?

Ps: Jeg bor i bærum/sanvika.

Takker for alle svar
Gjøcos forhandlere i Akerhus, de som selger epoxyen selger sikkert det andre du trenger også. Husfix er en slags hurtigsement, den brukes nok for å skape steinstruktur vil jeg tro, uten at jeg er noen hjemmelaget-bakgrunn-ekspert. Og epoxy selges i to deler, det er som med Araldit-lim o.l, lim i ett spann, herder i det andre. Lykke til!
Tusen takk Men hvet noen hvor mye dette koster? Og vet noen hvor jeg finner det biligst, heller er det ca. samme pris overalt?
Har du kontrollert databladene på produktene? epoxy
det er ikke alt som er beregnet for akvarie bruk
Å takk Men hvilke av de er det som er beregnet til akvarie bruk? Er det denne http://www.gjoco.no/nb-NO/Produkter/Epoksy/Poxydekkdel1ogdel2.aspx
Iflg denne og flere andre tråder er det riktig merke. Søkefunksjonen her inne virker veldig bra :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap