akvariereker.no

Har bestilt 690l akvarium fra dem for noen dager siden. Er meget imponert over oppfølginga fra dem. Veldig ryddig og god web butikk har de også. Kan anbefales på det sterkeste.
Da er akvariet i hus :-)
I dag kom de fra akvariereker med karet. 2 meter langt og 120 kg. De bar det helt opp på stua mi. Passerte en trapp opp til andre, og en svingtrapp opp til stua. Må si at jeg er imponert over servicen fra dem.
Så bra! Gratulerer med et stort, flott kar.
Du må jammen poste bilder av karet når det står ferdig
med innredning, fisk og det hele!
noen som har kjøpt/bestillt noe fra akvariereker.no i det siste?
har send dei mail,men ingen svar..sende mail for ca 1 måned siden..sende mail ang når han/dei får inn meir reker.
E-post
sikker på at du har riktig E-post adresse? Har hatt en del kontakt med dem i det siste. De bruker å være kjappe på å svare.
Inaktiv bruker
690 liters akvarium? Du er modig. Selv hadde jeg nok ikke toret å ha et så stort/tungt akvarium i stuen uten å bekymre meg for at gulvet skulle gi etter
Betong gulv, så det bør nok gå bra
Inaktiv bruker
Det var beroligende å høre.
Jeg bestillte mine kuleskjell der, men de sender bare på mandag og tirsdag og jeg bestillte på en torsdag og på onsdag kom de Men tror de er litt dårlig på å svare på mail, de svarte på mine første, men da jeg sendte mail og lurte på om de hadde sendt skjellene fikk jeg ikke noe svar... Var ikke utålmodig, var bare det at jeg skulle få beskjed når skjellene var sendt og ble litt bekymra da jeg ikke hadde hørt noe på tirsdag og tenkte da at jeg måtte vente enda 1 uke siden de kun sender på mandager og tirsdager
Noen av dere som har bestilt planter fra Akvariereker? Er det bra planter?

Jeg ser de skriver de sender planter mandag og tirsdag. Noen som vet om det er en "siste frist" for bestilling da? En annen plass (annet nettsted) stod det at siste frist for sending mandag/tirsdag var fredag kl 15 eller noe slikt. Gjelder det her også eller kan jeg bestille i morgen og få planter tilsendt mandag eller tirsdag?
Jeg har kjøpt en del fra disse.
Men planter kjøper jeg ikke lengre.
Kjøpte noe mose og flyteplanter.

Jeg må ha fått verdens minste porsjoner, på størrelse med en 5-kroning.
Sende mail ang dette men fikk aldrig noe svar.

Men ellers når det gjelder snegler, skjell, reker er jeg veldig fornøyd.
Etter hva jeg har forstått så har den byttet eier i januar.
Jeg har bare hatt med de nye eierene å gjøre. Litt susete noen ganger, men veldig hyggelige og super service instilte. Jeg er kjempe fornøyd med dem. Nå har jeg ennå bare kjøpt snegler og skjell av dem men topp service. Ringer du dem fikser de det meste.
Jeg har bare god erfaring med dem. De skaffer det meste til hyggelige priser.

Rune hos dem har alltid svart både på telefon og mail til alle døgnets timer.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap