Rokke prat- en tråd for oss med lidenskap for disse flotte fiskene (side 15)

bare ring meg når du vil selge en eller 2...
De er reservert disse, men har en annen hunne som går med små, regner med de kommer på midten av neste mnd.
også inntrisert i motoro hann og hun.... hvis du får
:)
Noen her som har leopoldi? hvordan kan man få tak i en sånn i dette landet? uten at man betaler dobbelpris hos en forhandler?
Går ikke i Norge, du må nok ned til nederland for og få en grei pris på en slik rokke. Men de er fortsatt dyre
Keep em comming!
Så var det enda flere barn i hus fikk 5, en var spist, så sitter ijen med 4.
Utrolig bra, Tor Erik! Gratulerer så mye
De nye små smatter og viser allerede interesse for sei. De har fortsatt litt av magesekken ijen, men at de viser interesse for mat er jo veldig positivt!

Legger også ved noen bilder av hystrixene mine, de vokser enormt og kommer seg veldig. Hannen er også godt i gang med clasper`s (penisene )
Er det noe liv i RokkeNorge? Hadde vært morsomt om folk ville oppdatert litt
Mulig det er på den usosiale Fjaseboka ting skjer? Genialt "forum" det, siden absolutt all informasjon ganske raskt fordufter ;p
Hvor store er disse rokkene ved fødsel? En utrolig fascinerende fisk dette her, håper virkelig jeg en gang bor slik at det er rom for et rokkekar...

Er nok mye som skjer ute på de forskjellifge fjesbok gruppene, og som det nevnes over. Der er det lett å hive ut det ene etter det andre uten å måtte stå til ansvar... Håper de andre rokkefolkene rundt omkring her også fortsetter å holde liv i denne tråden for det er en fryd å bla gjennom å drømme seg bort...

Den gangn noen kloner fram en mini pygmé-rokke som passer i en 3-400l så blir jeg med i rokke-klubben.
Synd med den fjesboka, jeg er vel den eneste i verden ijen som ikke har, forutenom fruen i huset som heller ikke har.
Hann-histrixen her begynner også å få relativt store claspers... han er vel 18-20 cm nå. Spent på å se når han begynner å vise interesse for hunnen!
Yeeaaahh..
Har vært så heldig å få kjøpe 4 stk. Motoro småtasser av Tor Erik.
Tusen takk for en meget hyggelig handel. Anbefalles..!!!
De overlevde alle 4 i lasterommet på haukeliekspressen fra Haugesund til Oslo i dag.

Bilder:
Tor Erik Lindøe
Synd med den fjesboka, jeg er vel den eneste i verden igjen som ikke har, forutenom fruen i huset som heller ikke har.

Hei, her er en til Eg har riktignok tilgang til FB innimellom, men det blir mindre og mindre interessant for min del å kikke der. For meg virker det som FB dreier seg hovedsaklig om selvdigging og meningsløst pjatt. Eg er fullt klar over at konseptet har verdier, men eg ser ikke at disse er fremtredende når det gjelder den faktiske bruken. Angående akvaristikk har eg studert flere grupper, og eg synes det er direkte begredelig. Greit nok at man til tider får fantastisk gode svar, men det forsvinner dessverre raskt slik at andre ikke drar nytte av informasjonen.

Erg
De overlevde alle 4 i lasterommet på haukeliekspressen fra Haugesund til Oslo i dag.

Direkte imponerende! Min erfaring er at det på denne årstiden er griskaldt der, så da må Tor Erik ha gjort noen lure trekk.?
Hei.
Jeg va veeeldig spent på denne turen, det var litt make it or break it. Skal jeg ha noen mulighet og selge rokker i Norge så måtte jeg ta kjangsen. Kjørte noen forsøk ute på grusen her, uten hell, men den siste løsningen var bra masse isolasjon, 2 poser i hver kasse, varm flaske + 5 heatpacks i lokket på hver kasse!

Utrolig morsomt at det gikk så fint! Håper du får masse glede av de
Gooo jul!!
Vil gjærne få ønske alle som er innom her en RIKTIG GOD JUL!!!! Må alle ha en finfin Julaften med masse god mat og kjekke pressanger!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap