Rokke prat- en tråd for oss med lidenskap for disse flotte fiskene (side 17)

tøfft er det sei filet du forer med?
hei igjen.

Sendte 3 rokkebarn til Oslo i helgen som var, -14 over fjellet og alle kom frem helskinnet. Deilig og ha funnet en fungerende måte og sende fisk på vinterstid.
hvordan ligger det ann med motoro pups?)
Inaktiv bruker
noen som kan si meg vilken art det er ??

[External Image]

[External Image]

[External Image]

bildene er tatt i akvariumet de hadde i london zoo
Det beveger seg i hunnmotoroen, kan ikke være så veldig lenge til det skjer noe, spennende og se hvor mange det er, og hvor mange som evt skulle overleve. Ulempen med systemet mitt er at mange rokker går sammen, og de liker og spise på de nyfødte. Så det er alltid en risiko, er avhengig av og oppdage de relativt tidlig, men jeg er ikke der nede mer en et par ganger om dagen, mye kan skje mellom Hvor mange er du intresert i simen?

Rokken på bildet er nok en Hummerosa rokke, evt en mørk scobina, men de scobina er vel egentli en del lysere. Tror nok hummerosa.
tenkte ett par til å begynne med, må se hvordan det går med de andre fiskene har solgt 300l som ble brukt til oppforing, så det blir vell bare å prøve hvor store er de som nyfødte du har dem evt 1 måne etter også for å se om de klarer seg.
Jeg holder de alltid en mnd ja, for og se om de spiser godt osv. De er vel rundt 10cm når de selges, så det er ikke store rokkene Men de vokser fort, så ingen fare
Motoro pups..
Kanskje ikke så veldig spennende, men her er i hvertfall et nytt bilde av de 4 motoro pupsene jeg kjøpte av Tor Erik i desember. De spiser og vokser meget bra..!!!
Motoro pups..
Kanskje ikke så veldig spennende, men her er i hvertfall et nytt bilde av de 4 motoro pupsene jeg kjøpte av Tor Erik i desember. De spiser og vokser meget bra..!!!
Fantastisk, syns det var veldig spennende jeg Må gjerne ta flere bilder av de også, hele karet å De ser jo kjempebra ut! Godt jobba, de er komt til et godt hjem
Blir spennende å se hvor store de blir.. Alle spiser meget bra, men de vokser ulikt..
Den største har vokst veldig fra den minste.
Den minste var jo utrolig liten når jeg fikk den, kanskje det blir en miniatyr motoro..
Og alle 4 er hunkjønn..
På dette bilde ser vi den største og den minste...
Individuelle forskjeller vil det altid være Jeg har alltid vært påpasselig og lagd maten såpass liten at den minste kan spise alt, da trenger jeg ikke være redd for at den minste tar en stor bit som den egentli ikke klarer og spise, for så og komme til tomt matfat når den har funnet ut at biten den tog i utgangspunktet var for stor Hunnen disse kommer fra er en god del mindre en de andre hunnene jeg har, så om du er heldig holder et par av de seg noe mindre Sp peru hunnen min er et monster av en rokke, den er GEDIGEN.. Skal prøve og oppdatere med noen bilder snart jeg også

Den minste der har jo utrolig mange spots da De hadde en del spots de fleste?
lägger upp några bilder på mina....

Veldig bra, nydelige rokker. Den galaxyen var veldig flott, akkurat nok spots. Hvor handler du rokkene dine om jeg tør spør? Reiser du til tyskland\nederland?
jo tyskland nån gång...men också sverige...=)

detta är min senaste leopoldi kull....
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap