Rokke prat- en tråd for oss med lidenskap for disse flotte fiskene (side 19)

3 stk Leopoldi bestillt !!! Need i say more!!!
pappafisken
3 stk Leopoldi bestillt !!! Need i say more!!!


Not bad at all

6 nye rokkebarn her på karmøy
:)
Nice, er det unger fra 2 hunner eller? hvor mangen får de i snitt hver gang?
Tor Erik Lindøe
De 3 siste :)



Hysterix?

Rockor kan ju få allt ifrån 1 valp till uppåt 20 i ovanliga fall.

Jag fick 7 i min senatse kull med leopoldi...

Mikael Ahlin
[QUOTE=Tor Erik Lindøe]De 3 siste :)

Hysterix?

Rockor kan ju få allt ifrån 1 valp till uppåt 20 i ovanliga fall.

Jag fick 7 i min senatse kull med leopoldi...



Det er ikke hystrix, må vente litt på hunnen der, mannen er klar, men ikke fruen. De er dog bare 1 år og 3 mnd gammle. Disse valpene er sp peru(moren) krosset med Motoro.
Da ble det jaggu en leopoldi hanne til på meg... så nå er kvota fylt for en stund

Takk for handelen Mikael. Makan til fantastisk samling av rokker har jeg aldri sett "live"! Ble også litt inspirert av den dunken du bygger - med glassvindu... Har allerede begynt å leke litt med tanken...

Slenger ved noen bilder av den nye...

Anbefaling
Vil anbefale alle som holder Rokker i Norge om og også delta på Monsterfishkeepers.com , Link

Det er en hel del aktivitet, masse gode råd, og du får kjapt svar på eventuelle problemstillinger.
OME
Da ble det jaggu en leopoldi hanne til på meg... så nå er kvota fylt for en stund :) Takk for handelen Mikael. Makan til fantastisk samling av rokker har jeg aldri sett "live"! Ble også litt inspirert av den dunken du bygger - med glassvindu... Har allerede begynt å leke litt med tanken... Slenger ved noen bilder av den nye...


Flott fisk Nå er det vel snart på tide og bygge\kjøpe noe stort? Du har jo en del fisk som blir store nå etter hvert, de er vel allerede relativt store noen av de
Har plass til 2000 liter +, men det har stoppa helt opp i forhold til valg av type akvarie, og diverse praktiske løsninger etc.

Har tittet på mye forskjellig, blant annet dette. Nå har jeg jo også begynt å tenke litt på muligheten for å bygge en glassfiber dunk... noen som har litt info på dette? Hvor starter jeg?
Tack själv, alltid trevligt med besök. Jag kan bara säga att du nu äger en av Skandinaviens vackraste rokker.

Lycka till med bygget av större....
Tor Erik Lindøe
Vil anbefale alle som holder Rokker i Norge om og også delta på Monsterfishkeepers.com , [URLBLOCK1] Det er en hel del aktivitet, masse gode råd, og du får kjapt svar på eventuelle problemstillinger.


Nja jag tycker mest det är massa snackare där.

Tycker man får ut mer på europeiska forum.
Hvilke? jeg har vært på flere andre, og de virker relativt døde i forhold. Nå har jeg vært på MFK i 3 år(siden jeg startet med rokker), og har jo selvsagt lært meg og sile litt i forumet, man lærer seg hvilke som har kontroll og hvilke som er der for og prate.
Om mine kilder stemmer noenlunde så har nå pappafisken 3 stk vf leopoldi i sitt eie Prisen skal jeg utelate, men det koster og ha kar
Plussmedlem
Tor Erik Lindøe
Om mine kilder stemmer noenlunde så har nå pappafisken 3 stk vf leopoldi i sitt eie ;) Prisen skal jeg utelate, men det koster og ha kar :D


Og utfra bildene til Erlend så er de j****g lekre også......
Tack dina kvarier var väldigt granna också...
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap