Et akvaristliv er over.

Da jeg fikk beskjed av samboeren min i Rakkestad at det var slutt, må jeg flytte inn i en bitte liten ettromsleilighet i Oslo, Det betyr at jeg ikke har plass til noen av akvariene mine der. Selv 125-literen blir for stort, og noe mindre akvarie enn det er ikke aktuelt. Akvariene er i ferd med å bli solgt og jeg får heller henge opp noen av fiskebildene mine på veggen. For tiden bor jeg i en campingvogn i Ål i Hallingdal og venter på at leietakeren jeg har i leiligheten min i Oslo flytter ut. Dette er hovedårsaken til at det har hvert liten aktivitet fra min side den siste tiden og jeg føler at siden jeg ikke har akvarier så har jeg vel ikke så mye og tilføre dette forumet, men jeg er jo medlem og vil nok følge med litt.

Jon
uff det var trist! lykke til videre!
Sier det samme: Lykke til videre
Plussmedlem
Man trenger da ikke på liv og død HA akvarier for å være akvarist.... Er en sykdom man kan bli litt friskere av, men den ligger alltid i kroppen.... :-p
Plussmedlem
Man trenger da ikke på liv og død HA akvarier for å være akvarist.... Er en sykdom man kan bli litt friskere av, men den ligger alltid i kroppen.... :-p
enig med milo, så lenge du er interessert er det jo alltids plass og vel så det. Det vil jo kanskje komme en dag du har plass igjen, eller kanskje du tilogmed møter noen endag som er akvarist selv og har et akvarie som de vil dele gleden med !

Trist å høre, men håper du ser lysere på det etterhvert! Ufattelig å måtte selge rubbel og bit av en slik interesse/hobby /livsstil, men forhåpentligvis ordner ting seg i nærmeste framtid!
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap