Styropor, isopor, depron, styrofoam...?

Ja, har lett rundt på forum dei siste to dagane og funne ut at styrofoam er ein av dei bedre produktene å bruke til bakgrunn. Men kva med styropor? Kvar ligger denne i forhold til dei andre produktene? Kva er viktig i behandlinga av desse platene?
Eg spør fordi vi har ein liten stabel med styropor plater liggande, og eg funderar på om eg skal bruke desse til å lage bakgrunn av eller om eg skal kjøpe styrofoam istaden...?
Platene vi har liggande er rundt 5cm tjukke, ganske alright tjukkelse for mitt prosjekt.

Og maling, kva er best/tryggast? Ser at nokon brukar ein type vatnbasert acryl maling medan andre sverger til epoxy maling. Og nøyaktig kva slags type er det dere brukar? Ein del av linkane i dei gamle trådane virkar ikkje lenger, men har fått med meg at Gjøkå sin del 1 og 2 av eit eller anna slag skal være bra...?

Er det anna murpuss enn hus-fix ein kan bruke til å få strukturen? Og kor lang herdetid bør ein minimum berekne for dei ulike punktene på bakgrunn laging?

Håper nokon har tid og lyst til å svare på nokre av desse spørsmålene då eg står veldig ivrig på startstreken for å lage bakgrunn no.
Det var mange spørsmål på en gang! Skal prøve å svare på ihvertfall litt...

Når det gjelder maling, så må du enten male med farget epoxy, eller male med akryl og forsegle med blank epoxy. Og blank epoxy er svindyrt... Jeg brukte Gjøco poxydekk, som jeg ble anbefalt til denne bruken på fargehandelen. Vet det er noe usikkerhet om denne, men jeg har ikke fått noen problemer (ihvertfall så langt).

Husfiks hoppet jeg over, siden det virket som mye styr. Det går fint å skjære struktur i styrofoam ihvertfall...

Legger ved linker til mine prosjekter, sånn i tilfelle du kan få litt inspirasjon :
Rio Fantasia og Godteskåla
Her ligger noen bilder av bakgrunnen min.

Her er det bare biter av isopor som er skjert ut og tilpassa etter hvert, så brukte eg lighter til å smelte bitene får å få ei glatt flate, før eg malte bitene med gjøco poxydekk.
Bitene låg til tørk i 24 timer før eg limte dei på plass,

Har heller ikkje hatt problem med poxydekken,
Tusen takk for svar!
Ja, det vart litt mange spørsmål...
Eg har kikka på Rio Fantasia og Godteskåla, særlig Godteskåla er inspirasjon for meg.
Trur eg har kikka på og lest om dei fleste bakgrunnane som er heimelaga her inne no, og det er utruleg mange flotte!
Har også kikka på 96l din, Rune, men var det ikkje mykje arbeid å silikonere delane sammen? Ellers var den bakgrunnen flott og veldig spesiell.

Trur kanskje eg kuttar ut husfix tanken. Vil ha dette prosjektet så enkelt og billig som mogleg. Trur også eg skal prøve å få tak i poxydekk malinga, burde vel ha noko slikt på Lillehammer.

Ang. styrofoamen, må ein smelte med lighter/varmepistol der også? Eller er dette kun for styropor/liknande med kuler?

Har også kjøpt inn aceton i dag, har planer for å begynne å vaske akvariet grundig med vatn for å få bort sandrestar, spyle innvendige filterkassen (som eg vurderar sterkt om eg skal ta ut eller ikkje...dilemma...) og etter det har tørka litt tenkte eg å tørke over bakveggen/sideveggane (der eg skal ha bakgrunnen) med aceton og la det stå ei stund før akvariet er klart til å få ny bakgrunn.
Trur forøvrig filterkassen skal få stå iro i 400l, trur heller eg skal prøve å fjerne filterkassen som er i 180l. (har planar for å fjerne gammal bakgrunn i 180l og lage bakgrunn der også når 400l er ferdig...forutsatt at det blir vellykka i 400l...)
Litt arbeid var det. men utskjering og tilpassing var gjort på en kveld, silikoneringa gikk greit og fort egentlig. eg la bitene systematisk ut over ei plate sånn at eg viste kass del som skulle på riktig plass. så var det berre å begynne å lime dei fast en etter en.

Du må legge ut bilder av bakgrunnen din når du begynner med den
alltid kjekt å sjå forskjellige prosjekt.
Styrofoam er skum, og ikke sammenpressede kuler, så her trengs ingen varmebehandlig. Bare å skjøre ut i nøyaktig den formen du vil. Jeg brukte brødkniv for grovskjæring, og skalpell til pirket. Lykke til ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap