Min lille akvarieverden. (side 3)

Prøver å legge ut en film.

<embed src="http://www.youtube.com/v/QksO4ZJz6ig?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Vakre fisker!
Takk du.Detmå jeg si meg enig i Dette er en vanvittig givende hobby.
Fler bilder. Disse vet jeg ikke helt hva heter etter endel forvirring for nå har den ene antaglig yngel imunn ))).Kom gjerne med forslag.............
Hei igjen.Her går det veldig fint om dagenMalawi i 350 ser ut til å ha funnet en fin ro hvor alle har det fint. Ingen tvil om hvem som er sjefene i karet.På høyre side har den ene chilumba hannen fått seg en beiteplass og samme er på venstre side av rota.Der er den andre hannen.Slipper alle demasoni og arfa inn i sine områder,men de tåler ikke trynet av hverandre.Moro å se når de møtes på midten,da går det kjapt for seg i skikkelige rundkast mens alle andre beboere ser på helt uannfektede.Varer kun noen sekunder så er det bort å passe på beitemarken igjen.Ser veldig godt at "hjørner","høyder" som bryter av karet er alfa omega.Hvis det er noen som blir jaget,noe som skjer ganske ofte i et malawikar så er det veldig lett å unnvike pøbelen.
Og nå pøbelen har mista øyekontakt så er det som alt er glemt Hehe moro å se på.
Legger med et par nye bilder etter at jeg har satt inn juwellysrør Color.Den fremhever fargene mer så jeg ble veldig fornøyd.Effekten kommer ikke helt frem på foto.
Kakadue
Fikk tatt et fint bilde av den flinke pappan.For en prakt finnene begynner å bli.
Er det vanlig at de vokser seg så lange i tuppa?
Abboren
Fikk tatt et fint bilde av den flinke pappan.For en prakt finnene begynner å bli. Er det vanlig at de vokser seg så lange i tuppa? :-)

Her er bilde.
Hei du. Jeg vil bare legge inn et bokmerke her, for du også har jo blå fisk
Dem må jeg følge med på, vet du.
Hvilken art(-er) det er som du lurer på vet jeg ikke, men kanskje ser jeg på det siden. Litt seint på kvelden akkurat nå.
Et tips angående Rød zebra er at de ikke får til å lukke munnen helt. Så hvis en fisk lukker munnen så er det ikke Rød zebra.
Legg gjerne inn bilder av M. callainos-unger. De er utrolig vakre og sjarmerende, og jeg savner dem veldig.

Forresten: Den øverste fisken i innlegg 42, er det en

Tropheops av noe slag kanskje? Se nederst på siden. Hodeformen ligner.

Hilsen Kristin
Hei.Takk for at du vil følge med
Det var et nytt tips ang rød zebra.Må kikke etter imorra når det er lys.Når det gjelder den i 42 så har du helt rett vet du.Det er en Tropeops Chilumba.Bare la ut et bilde av den for å vise den fram. Har desverre kvittet meg med dem,de var veldig hissige gitt.Bare måtte prøve.
De blå er så veldig fine.Nå har jeg tatt ut mora idag for hu var så stressa og de små var redd hu så det ut til.Nå har de små virkelig begynnt å bevege seg rundt
Skal prøve å få tatt noen bilder av de små ganske snart
Når det gjelder rød zebraet finnes jo ganske mange slag av Pseudotropheus Estherae.Rød-rød, blå-rød,blå-ob,osv. Er det kun rød-rød zebra du mener ikke lukker munnen?
Her er et bilde av en av de små.Og et par til.

1:metriaclima callinos yngel.5 dager.
2:demasoni og elektra
3:rød zebra
Abboren
Når det gjelder rød zebra:Det finnes jo ganske mange slag av Pseudotropheus Estherae.Rød-rød, blå-rød,blå-ob,osv. Er det kun rød-rød zebra du mener ikke lukker munnen?


Neida. det gjelder alle fargene, men det er bare noe jeg har lest meg til, altså. Fordi de gnager alger av steinene så har de munn og tenner som er tilpasset dette.

Står om det i denne artikkelen. Se avsnittet `Likhet med andra arter`:
Skitciklid eller Afrikas röda guld?

Her er det også bilder av hvordan de ser ut når de er grillet
Hei.Leste artikkelen.Fin lesing.Tror faktisk jeg har lest denne før,men fikk ikke med meg det med munnen.
Her er noen fler av de små. Fine
for noen nydelige fisker) malawi fisker er såå pene,men da må man ha det til bare malawi så det får vente,men elsker det.-) flink du er
Hehe takk.Bare gjør så godt man kan. De små har allerede begynnt å etablere rang og områder.Jager hverandre sånn smått.
Ja malawi er moro å drive med.Mye å lære om dem
Prøvde et lite vannbytte med ganske kaldt vann i 350 så får vi se om det blir no lek der og..
Hei igjen.
Slenger ut fler bilder av bla de små blå Ser virkelig blåfargen nå

1:Callainos 6 dager.
2:Callainos
3:Esteherae og en malle jeg ikke vet helt hva heter.Er nok ei hue.Har hatt henne noen mnd nå fra hu var bitte lita.Blitt så fin.Krangler med malawin titt og ofte.
Hei igjen. Slenger ut noen bilder som er tatt i det siste
Den callainosen er ikke værst i blåfargen.Har ikke lagt til noe farge,men blits gjør vel sitt Alle 9 lever i beste velgående ennå.
På det andre så har jeg styra litt i kakaduekaret.Fikk det ganske fint synes jeg.
1. callanios F1 yngel 3 uker. sa 15-20 mm.
2.Kakaduekaret 70.liter.
3.En rød zebra igjen.Hærlige farger.
Ellers så går alt somdet skal her.Bank i bordet......
Har som sagt 9 Metriaclima Callanios og 8 kakadueyngel som er 3-4 uker.
Det er så givende med de små.Ingen tvil om hvor jeg bruker mest tid med å kikke.
Hei.Vil bare dele at nå har det jammen meg blitt lagt egg hos Apistogramma Cacatouidesene mine igjen.
De er jo helt på hugget hele tiden. Lagt egg for fjerde gang nå på et par måneder.
Vet ikke helt om dette er ofte?
Moro er det ivertfall. Det har ikke gått så bra med yngelen så langt da.Har fått til 8 små fra det andre kullet som fortsatt er i live,men det siste kullet ble rett og slett bare borte 3-4 dager etter at de kom til.Ble nok spist av far eller mor.
Håper det går bedre denne gangen. Det er iverfall masse egg...
Tilfeldig bekjentskap
© René F
Reklame for plussmedlemskap