Malletablett for å klistre på glasset?

Jeg innbiller meg jeg har lest en plass det finnes en slags malletablett en kan klistre på ruta/glasset så fiskene kan spise av. Finnes det og hva heter det i tilfellet?

Jeg plages med Kileflekkene mine i matfatet. Når jeg hiver nedi malletabletter til Ancistrusene så fyker disse små-pirayaene mine ned for å stjele med seg malletabletten. Tenkte at om jeg hadde noe å sysselsette de med så fikk Ancistrusene spise i fred
Disse har jeg brukt til å klistre på ruta, med stor suksess. Men de er temmelig store, omrent 1 cm i diameter.
joda jeg har noe som heter NovoFect fra JBL, det er algetabletter for planteetere som du kan kline på glasset JBL har flere typer tabletter til å feste på glasset, jeg har også noe som heter NovoTab som er for alle fisker.
Åh! Takk takk! Jeg leste om JBL NovoTab på Webzoo, men der stod det ingenting om at den kunne festes på glasset Da må denne med på neste bestillingsliste når jeg skal handle (dyrebutikken min skal ha 140 kroner for denne lille boksa).
Tetra Tips kan også klistres på glasset, den er populær hos samtlige fisk her i huset
Takk! Her fikk jeg mange gode tips som skal inn på min neste bestillingsliste
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap