Hjelp.

Hei. eg har 15 maller i et 180L kar 6 stk Ancistrus 4 stk L-144 3stk L-333 og 2 stk L-107.

mitt spørsmål er hvor mange ganger og hvor mange pellets med mat bør eg gi dem ??
føler eg mater di altfor altfor mye? eller for lite ?

alle mallene er ennå små vil tippe di største er ca 3-5 cm. ingen av dem er gamle nokk til og se kjønn på heller.

har 2 fortyper en boks med "Tetra PlecoMin" og en boks med "Sera Wels-chips" hvilken er best og hvor mye bør eg gi mallene ??

ps den ene l-144 lå i dag ganske oppblåst vil eg si og hadde misten en del av fargen + den pustet fort og etter et par timer var den død da hang det en liten rød snor ut av rompa på den, noen som hvet hva dette er ?
Jeg ble anbefalt å gi 1/2 tbl etter lyset er slått av til mallen min av den størrelsen, og 1 tbl til treflekks-plecoen som er ca 10 cm.
Nå må jeg innrømme at jeg gir noe mer, fordi jeg ser at tbl ofte blir liggende en stund før mallene begynner å spise, og jeg har masse andre glupske individer som er raske til å forsyne seg
okok tenkte 2 av hver tablett nå siden mesteparten ennå er små. men føler det er litt lite egentlig.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap