Vann i kolben

Hei
Jeg har en juwel 100w varmekolbe. Jeg brukte den i et kar der jeg måtte legge den på skrå. Etter det ser det ut som om det har kommet vann inne i kolben, skal ikke varme kolben være tett? Da jeg forsøkte å bruke kolben virket den kun da jeg snudde den på hode. Er det bare å bytte den ut, synd det har kun vært brukt i max 50 timer.

mvh
jojj








Det er ikke alle varmekolber som kan brukes helt under vann. Det skal i såfall stå i bruksanvisningen hvordan den skal plasseres. Om det er slik at den skal kunne brukes helt nedsenket så kan du sikkert reklamere på den og få en ny.

Kolber som har fått vann innvendig, eller som fusker på noe vis bør byttes ut med en gang. Det er ikke uvanlig med kolber som finner på å "koke" fiskene om de ikke fungerer som de skal, og man skal heller ikke undervudere faren for å få støt om det kommer vann inn i kolben på noe vis. Bedre føre vâr osv
Juwel sine varmekobler tåler å stå helt under vann, og det skal absolutt ikke være vann inni denne. Så ta den av med engang hvis du ikke har gjort det.
Siden den bare er brukt i 50 timer som du sier så har du nok rett på å reklamere på denne varen mot at glasset ikke er knust. Juwel har 5 års garanti på alt det tekniske på karene sine men ikkje glasset, det inngår også på varmekolben.
Tilfeldig bekjentskap
© E. Pedersen
Reklame for plussmedlemskap