Grønnsaker til fisk?

Heisann! Jeg har to mellomstore plecoer, og en stor gibbiceps. De ser ut til å kjede seg veldig ta det ikke er noe alge å gnage på i akvariumet mitt. (De har fjerna alt!) Så har jeg hørt at man kan gi dem grønnsaker? Hvilke grønnsaker? Noe annet enn grønnsaker jeg kan gi? De får sånne tablett ting også, men det er vist ikke stas nok.
gulrot. det spiser i allefall mine helt vanlige ancistrus.
Hei
Jeg gir mine agurk eller kokt brokkoli. Spesiellt brokkolien ELSKER de
Kanskje du finner noe gøy i oppskriftstråden? Eller i søk på grønnsaker?
Til mine L-200 gir jeg av og til kokt potet. Nesten alt kan brukes.
Bare husk å ta det ut igjen.

I regnskogen der de lever faller råttene grønnsaker og frukt ned fra trærene langs elvebreddene, dette spiser de, så det meste av grønnsaker kan brukes.
Men hold deg helst til de som har blitt nevnt i tråden, frukt har mye syrer og kan senke PHen drastisk

Emil
Mine maller og snegler også, liker veldig godt spinat blader. Jeg skyller bare av de sanden og trer de på en skje også oppi karet med de. Squash er en annen favoritt.
MEN husk å ta de ut innen et døgn.

God jakt i grønnsaks disken
Jeg har bokser i frysern med kokt gulrot (mykere, til fisker som ikke rasper), forvellet brokkoli, spinatblader, og frosne erter. Alt går ned på høykant, med litt ulik popularitet mellom kuhlii og L201. Agurk spiser de også, men det er som jeg pleier å synes når jeg spiser agurk selv, lite mat og mye vann.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap