Ancistrus med hull i magen

Hei!
Jeg har en ancistrus her som jeg oppdaget hadde et hull i magen.. Ser også at det kommer luft ut fra hullet..
Hva kan ha skjedd med ancistrusen??
Kommer den til å klare seg tror dere??
Har dessverre ikke bilde av dette..
Aner egentlig ikke, men her er det en tråd hvor det tydeligvis er flere som har en ancistrus med hull i magen: http://nettakvariet.no/forum/archive/index.php/t-17246.html

Jeg har en ancistrus selv, og den har også "hull" i magen som det kommer luft ut av, fordi den puster. Sikker på at det ikke bare er det du ser?
Takk.. Det er et tydelig sår rundt, hvor huden er borte... Så er ikke noe vanlig nei dessverre..
Jeg har søkt litt rundt på google, men finner ikke ut så mye. Kanskje den har skrapet seg opp på noe i akvariet? Håper det går bra med den.
Det ser ut nesten for d ja, og at han har fått stukket seg på noe..
Jeg frykter det verste, men håper det går bra..
Du kan jo fjerne eventuelle skarpe stener eller dekorasjoner som virker "farlige" så fisken ikke skader seg mer For grov grus kan jo også være skadelig.
Det er sand i bunnen av akvariet, og ingen skarpe gjenstander.. Må eventuelt være rota som den har stukket seg på da ev..
Hvor er dette hullet i magen plassert? For meg virker det merkelig at magen er punktert, samtidig som den lever i beste velgående. Bilder hadde vært interessant...
Hullet er plassert midt på magen ca..
Skal se om den er så snill og kommer frem slik at jeg får tatt bilde..
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap