Har glemt navn på nettbutikk som selger planter

Jeg fikk en gang en link til en side til en nettbutikk hvor man kunne bestille rimelige planter og få dem i posten. Men jeg husker ikke hva den siden het. Kan noen hjelpe meg?
Planter er bestillt

Cabomba aquatica, bunt
Hygrophila rosanervig,
Echinodorus amazonicus,
Hygrophila salicifolia, bunt

Håper dette er greie planter.
Jeg driver og ser etter planter til en ok pris. Og da troner jo akvariekjellern høyt, men det blir ikke spesielt billig når man må betale minst 130 kroner i frakt. Noen som vet om andre som selger planter over nett? Syns det er skikkelig stusselig utvalg i butikkene her i byen for tida...
Oi, 130 kroner i frakt ! Ikke rart prisen ble så høy ??!!
Dersom du f.eks kjøper to pogostemon helferi der, som koster 35,- hver, så blir det 200,- ink, frakt. Hadde du kjøpt 2 slike hos Tropehagen, så hadde det kostet 250,- Så da lønner det seg fort lell om frakta er litt drøy...
Jeg bestillte 6 planter. Med frakten, så kommer de hver på 49 kroner, og det er stykk prisen på planter i en stor butikk i bergen, Midtun zoo. Så da ble det ikke noe billigere for meg likevel å bestille. Eneste fordel da er at jeg slipper til bergen for å handle. Håper bare plantene er store og fine.
aquamanias selger også planter med billigere frakt enn akvariekjelleren
sessan
Planter er bestillt :-) Cabomba aquatica, bunt Hygrophila rosanervig, Echinodorus amazonicus, Hygrophila salicifolia, bunt Håper dette er greie planter.


Har kjøpt cabomba og h. rosanervig og mange andre planter på Animal Care (utsalget til Akvariekjellern). Var billig og de plantene gror som ugress. Har ikke hatt plantene lenge, men er kjempefornøyd med de!

Også fornøyd med plantenæringen deres som jeg synes fungerer bra uten at det blir for mye alger.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Lund
Reklame for plussmedlemskap