Black molly og en slags neontetra

Heisann!

Har ett 60l men åtte black molly og en slags neontetra.
Husker ikke hva denne arten heter som ligner en neontetra, den har en helt rød stripe under buken.
kan jeg få yngel på denne salgs neontetran?
Har først hatt to store black molly som er to hanner og de går bra sammen og etter det fikk jeg 6 babyer og to av dem er nå litt større men mindre enn hannene.
Hvordan kan jeg da få yngel på black molly?
Heisann!

Har ett 60l men åtte black molly og en slags neontetra.
Husker ikke hva denne arten heter som ligner en neontetra, den har en helt rød stripe under buken.
kan jeg få yngel på denne salgs neontetran?
Har først hatt to store black molly som er to hanner og de går bra sammen og etter det fikk jeg 6 babyer av faren min og to av dem er nå litt større men mindre enn hannene.
Hvordan kan jeg da få yngel på black molly?
adnamA
Husker ikke hva denne arten heter som ligner en neontetra, den har en helt rød stripe under buken. kan jeg få yngel på denne salgs neontetran?

Det er antagelig Kardinaltetra du mener. Den er det ikke mange som har greid å få fram yngel på så det er lite sannsynlig at de vil formere seg hos deg.

Molly har jeg absolutt ingen peiling på så der må noen andre svare.

Må forresten nevne at Molly og Kardinaltetra har vidt forskjellige krav til hardheten og surheten i vannet så å holde de i samme akvarium vil sannsynligvis føre til kortere liv for en av, eller begge, artene.
Takk! det var kardinaltetra, black molly og kardinaltetraene har levd lenge sammen og de har det fint sammen. Det ser ut som at alle har det bra siden de svømmer rundt og viser seg spiser mat på bunnen å når jeg mater dem.
Forer dem med (Tetra Pro) til Black molly, og (tetra rubin) til kardinaltetraene.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap