Kampfisk (trenger hjelp!)

hei er det noen som kunne fortalt meg alt de vet om kampfisk, hva de spiser? hvor mange liter et akvarium må være for dem? og om dem lever sammen med neontetra, platy og guppier. tar i mot alt dere har og si! takk på forhånd )
Du kan jo begynne med å ta en titt på hjemmesiden min, så kan du spørre her hvis det er noe du ikke finner svar på.
takk, der fikk jeg vite det meste! flott side. men hva syntes du med platier og guppier sammen med en hann kampfisk ??
jeg har lest det, men det står ikke helt klart: ja du kan det, det er ikke noe fare. men liksom direkte til deg. hadde du hatt platy gupyy og kapfisk sammen ?
Hvis jeg hadde et akvarium nummer 2 som jeg kunne flytte en av partene til, hvis de ikke fungerte bra sammen, så kunne jeg funnet på å prøve. Hvis ikke, tror jeg ikke at jeg ville ha tatt sjansen.
Det er stor sansynlighet at kampfiskhannen napper halene på guppy havnene. Kampfisker er ikke glad i andre fisker med slør.
ahaaa, tusen takk til dere begge !
Hadde nok slått det fra meg da det ville gått utover enten kampfisken eller guppyene, men det avhenger litt av plass og gjemmesteder. Hvor stort akvarie har du?

Har selv hatt kampfisk gående med platy og det har gått superfint! Velg da ut en kampfisk som går med annen fisk i butikken slik at du ser hvor hissig den er. Noen er ganske aggressive mens andre er reneste kosefiskene..
takk, takk for tipset, hvis jeg kjøper skal jeg se etter en mindre hissig gutt. men akvariet er 60 liter og hele baksiden er beplantet)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap