Stian og carina`s literssyke (side 4)

Et par kar som vi brukte som nattbordslamper.
Viltfanget ancistrus er flott fisk.
L204
L200
L080 Yngel og en viltfanget ancistrus hue
En liten flyndre som prøver å gjemme seg
Disse likte tydeligvis å bli tatt bilde av
Denne Botian har jaggu spist seg god og feit
Iriatherina werneri " Dragefinne":
Nysjerrig liten sak som vi ikke fant navn på
Utrolig åssen disse foramdret farge
Flott tråd
Dette er en tråd som absolutt må følges! Flotte bilder, og det er alltid gøy, og mye fin fisk og!
Bare fortsett slik
Pål
Her var det mange flotte fisker! Forresten, i innlegg 72 tror jeg, er det ikke Pseudohemiodon Apithanos? Chameleon Whiptail heter den på engelsk.. passelig navn. Det er virkelig en malle jeg skulle hatt tak i, da jeg drømmer om denne, men ikke har stort nok kar... Forresten, når de har lekt, passer hannen på eggene i skjeggstubbene... fascinerende skapninger
Pål sine fisker
Dette er en tråd som absolutt må følges! Flotte bilder, og det er alltid gøy, og mye fin fisk og! Bare fortsett slik :) Pål


Takker så mye for det. her kommer det mere bilder etterhvert, bare å fålge med.
Mats Henrik O. Hansen
Her var det mange flotte fisker! Forresten, i innlegg 72 tror jeg, er det ikke Pseudohemiodon Apithanos? Chameleon Whiptail heter den på engelsk.. passelig navn. Det er virkelig en malle jeg skulle hatt tak i, da jeg drømmer om denne, men ikke har stort nok kar... ;) Forresten, når de har lekt, passer hannen på eggene i skjeggstubbene... fascinerende skapninger :)


Det stemmer helt riktig. Vi hadde 6 stk en stund men hobbyn dabbet ned en periode og da fikk dem desverre ikke så mye stell som dem burde hatt, så mistet vi alle sammen desverre. skulle gjerne hatt noen igjen i det nye akvarierommet, så hadde vi kanskje fått drettet dem.
Har no snikt meg gjennom tråden din her og er virkelig imponert over så mange fisker og fine maller i alle varianter.

Vi er på jakt etter L-107 om du skulle ha det. Har hatt 1 siden vi startet opp før jul og ønsker oss no selskap til den.
Ivar og Tone
Har no snikt meg gjennom tråden din her og er virkelig imponert over så mange fisker og fine maller i alle varianter. Vi er på jakt etter L-107 om du skulle ha det. Har hatt 1 siden vi startet opp før jul og ønsker oss no selskap til den.


Hei takker for det

L107 har vi kun en av selv og er på jakt etter flere selv, det er en superflott ancistrus.
Ja den er så.. Ante ikkje att det var ein slik vi hadde før vi kom på møte i Bergen Akvarieklubb. Der sa dei det var ei dame vi hadde.
Får holde øyne åpne begge to om det skulle komme noen til salgs)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap