- Hjem
- Forum
- Andre fisker
- Gullfisk
Gullfisk
Postet 04.09.11 kl 18:52
Postet 04.09.11 kl 19:08
Postet 04.09.11 kl 19:11
Postet 05.09.11 kl 22:08
Så koselig!
Nå har jeg tatt oppi sanden, og alle dekortingene jeg skal ha. Litt tåkete der enda, men blir bedre etter hver dag! Har hatt det oppsatt i 3 dager nå PH og NO2 er stabile så langt, og jag har tilsatt litt GH/KH+
Skal kjøpe planter på mandag tenker jeg, så da blir det riktig trivelig der! Alt som mangler, er fisken...
Nå har jeg tatt oppi sanden, og alle dekortingene jeg skal ha. Litt tåkete der enda, men blir bedre etter hver dag! Har hatt det oppsatt i 3 dager nå PH og NO2 er stabile så langt, og jag har tilsatt litt GH/KH+
Skal kjøpe planter på mandag tenker jeg, så da blir det riktig trivelig der! Alt som mangler, er fisken...
Postet 09.09.11 kl 23:04
Postet 09.09.11 kl 23:52
Hvor mange gullfisk???
Ja, jeg har et filter som er inkjørt med de andre tingene
Jeg tenkte å kjøpe første pulje med fisk på mandag
Da tenkte jeg å ta en tur innom Akvariemagasinet
Noen som vet om de har Comet Gullfisken??? Elsker denne typen, favoritten vettu!
Hvis de har, så har jeg tenkt å kjøpe to av dem, og en Ancistrus (kanskje to, hva synes du?) og et par sneglespisere ( hvilken rase passer med Gullfisk???)
Ser fram til mandag
Jeg tenkte å kjøpe første pulje med fisk på mandag
Da tenkte jeg å ta en tur innom Akvariemagasinet
Noen som vet om de har Comet Gullfisken??? Elsker denne typen, favoritten vettu!
Hvis de har, så har jeg tenkt å kjøpe to av dem, og en Ancistrus (kanskje to, hva synes du?) og et par sneglespisere ( hvilken rase passer med Gullfisk???)
Ser fram til mandag
Postet 15.09.11 kl 23:54
Postet 15.09.11 kl 23:57
Postet 16.09.11 kl 13:02
Postet 16.09.11 kl 16:33
Postet 16.09.11 kl 18:18
Egg, igjen :p
Nå har jeg funnet egg fra Ancistrusen igjen :P
Har puttet eggene i en fødekasse sammen med begge fiskene (har 2) i løpet av natten! Tror jeg har en hann og en hunn (da den ene har mer skjegg enn den andre som ikke har) Skal jeg gjøre noe for å få melke eggene, eller har det kanskje skjedd?
Noen som har peiling??
Har puttet eggene i en fødekasse sammen med begge fiskene (har 2) i løpet av natten! Tror jeg har en hann og en hunn (da den ene har mer skjegg enn den andre som ikke har) Skal jeg gjøre noe for å få melke eggene, eller har det kanskje skjedd?
Noen som har peiling??
Postet 06.10.11 kl 10:53