Palett ciklide yngel

Hei.
Jeg har nettopp fått yngel på palett ciklidene mine.
Yngelen kom ut fra hulen på mandag. Siden det har de dødd i ett sett. I starten hadde jeg rundt 35 stykker, og nå har jeg bare 5 igjen.
jeg begynner å bli bekymret over at jeg ikke kommer til å ha noen igjen tilslutt.
hjelper det å flytte yngelen over i et annent mindre akvarium med sakura kirsebærreke, bort fra foreldrene.
Har dere noen andre tips?
Hilsen kotto
Har du andre fisker en foreldrene og yngelen i karet? I så fall kan det rett og slett hende yngelen blir spist...
jeg har noen små barber men vet dere om det går ann å ta yngelen bort fra foreldrene så tidlig
Hei
Ingen problem å ta yngelen nå. Så fort de er svømmedyktige, er det bare å ta de. Har gjort det selv noen ganger. Har hatt de i et 22 liters akvarium med kirsebærreker til de ble store nok, før de kom tilbake til storakvariet. Foret de med microorm to-tre ganger pr. dag
når er da yngelet til palettciklider store nok til å gå tilbake til det alminnelige akvariet ?, min er nå fra en halv til en cm
Inaktiv bruker
Palett
Har et 350 liter akvarium .

ciklidene har tatt stein fra innsiden på kokosnøtte og lakt foran inngangen så trur det er noe fødsel på gang .
har tre kjempe danio og 7 sølvhai og 4 ild haler bør jeg flytte disse vis det kommer yngel?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap