Black molly fødsel er i gang her!! :)

Her sitter jeg å ser på at den høygravide blackmollyen som jeg kjøpte for 6 timer siden føder! !!

En er kommet ut men hun strever fælt med nr to.... sitter og venter på at..... JAAA dær kom den!! endeli... stakkar håper hun får en pust i bakken.... phew.... okei TO er kommet til verden og flere kommer garrantert!

DETTE ER SPENNENDE!!
Gratulere som "jordmor" eller "vannmor" ;D
utrolig morro med yngel i karet.
Har du tatt noen bilder ?
Takk!
Takk!
Ja det er det! blir jo skikkelig ivrig.... tok utrolig lang tid før hun fikk ut nr to... vet du om det er normalt? sist jeg fikk black molly yngel skjedde det om natten så jeg har aldri sett på før... sitter her å ber henne presse jo XD

Bilder kommer strakst ikke så bra bilder men men...
Bilder:
Her er litt bilder : Mamma mollyen og hennes ho lille nurk: Fødselen er så vidt begynt. Ynglene ligger nederst helt til høyre. en innerst og en ytterst...
Lite smart
Den ene yngelen min er liite smart... jeg er sikker på at moren kommer til å ete den..... den svømmer opp til hun hele tiden.. har reddet den fra henne 6 ganger nå... Ikke dø lille venn...
Flere født
4 er født!
Blir spennende i morgen hvor mange som er kommet til og overlevd
dette går nok bra
Gratulere med masse yngel
Takk 6 til nå.... gleder meg til i morgen tidlig

Vet du noe om hvor lenge en slik fødsel kan vare?
Tips: Legg noen planter (helst flyteplanter) i fødekassa så yngelen har noen steder å gjemme seg for moren, ellers ender de fleste opp som en bedre middag til mamma, desverre.
Takk for tipset! hadde jeg ikke tenkt på!! kjempelurt... er 11 til nå
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap