Varmekolbe spørsmål?

Fant ut at det fulgte med en varmekolbe til Akvariumet jeg kjøpte meg forleden,men var ikke mye til bruksanvisning,en liten engelsk lapp...
Varmekolben er lang og i glass,med en slags gummibeskyttelse nederst og mulighet for temperaturinnstillinger øverst.
Så vidt jeg kan lese,så skal den stå så langt nede som mulig,uten og røre grusen/sanden,men da blir litt av ledningen og toppen med innstillinger for temperaturen ståendes under vann,stemmer det?
Det ser ihvertfal slik ut på ett illustrasjonsbilde på eska,men er greit og høre at jeg gjør det riktig,er litt mer bekymra da det er glass involvert her.
Plussmedlem
Står det noe merke og modell på den?
Svært mange, om ikke alle, dagens varmekolber kan stå helt nedsenket...
milo
Står det noe merke og modell på den? Svært mange, om ikke alle, dagens varmekolber kan stå helt nedsenket...


Her er hva det står på eska:
Resun Automatic Aquarium Heater CB-8300
Har ikke så mye greie på dette, men min er en EHEIM JAGER 150w, og min står sånn at den øverste klumper på kolben, der man stiller temperatur, står litt opp av vannet.
Min berører ikke grusen
Lurt å ikke har for mye av varmekolben opp av vannet! Da kan den kortslutte!

Håper dette hjalp
Inaktiv bruker
Heisann
Jeg har nettopp kjøpt meg den samme kolben i dag, men er det noen her som kan si meg om den gummibeskyttelsen nederst skal vere der eller om den skal fjernest?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap