- Hjem
- Forum
- Levendefødere
- Guppy
Guppy
Jeg har tenkt å få guppy. tror jeg skal ha 2. Jeg har veldig (VELDIG) lyst at de skal få yngel, pga jeg vil opleve det. men jeg er nødt å ha de i en bolle i kanskje 2 uker og jeg lurer på om de "parres" på to uker? ikke det at de har fått yngel på to uker men da de har vært ilag i to uker i en bolle om hunnen er gravid?????????
Blir veldig taknemelig forsvar! Kom gjerne med litt mer info om guppy og yngel!
TAKK PÅ FORHOND
Blir veldig taknemelig forsvar! Kom gjerne med litt mer info om guppy og yngel!
TAKK PÅ FORHOND
Postet 02.10.11 kl 19:57
Guppy
Silje HansenJeg har tenkt å få guppy. tror jeg skal ha 2. Jeg har veldig (VELDIG) lyst at de skal få yngel, pga jeg vil opleve det. men jeg er nødt å ha de i en bolle i kanskje 2 uker og jeg lurer på om de "parres" på to uker? ikke det at de har fått yngel på to uker men da de har vært ilag i to uker i en bolle om hunnen er gravid????????? Blir veldig taknemelig for svar! Kom gjerne med litt mer info om guppy og yngel! [B] TAKK PÅ FORHOND:-)
Postet 02.10.11 kl 19:58
vist du kjøper en voksen hunn, så vil hun kunne få yngel også uten en hann til stede,
da hun garantert har blitt parret tidligere, å di kan spare på sæden i over et år...
men ha en han å en hun ilag, å hun vil nokk bli parret innen kunn få dager=)
di føder vell ca hvær 30 dag tror jeg, så selv om du setter di ilag kan det gå en mnd før du ser noen unger,
eller som jeg gjørde ( med platy da, men det er likedann for di) kjøp ei ho såm ser litt kjukk ut:P
her kom det yngel samme natt som hun kom hit:P
da hun garantert har blitt parret tidligere, å di kan spare på sæden i over et år...
men ha en han å en hun ilag, å hun vil nokk bli parret innen kunn få dager=)
di føder vell ca hvær 30 dag tror jeg, så selv om du setter di ilag kan det gå en mnd før du ser noen unger,
eller som jeg gjørde ( med platy da, men det er likedann for di) kjøp ei ho såm ser litt kjukk ut:P
her kom det yngel samme natt som hun kom hit:P
Postet 02.10.11 kl 22:38
Postet 02.10.11 kl 22:39
Takk
Takk for svarene kom gjerne med mer info
Postet 03.10.11 kl 07:52
Postet 03.10.11 kl 08:42
Guppy
har bestilt akvarium, men det kommer ca om 2 uker og jeg får fiskene i mårra
Postet 03.10.11 kl 09:17
Postet 03.10.11 kl 10:08